Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
„Pożeracz czasu” – tak nazywana jest telewizja, która tygodniowo przeciętnemu Europejczykowi pochłania wiele godzin. Tymczasem niedługo nasz wzrok i uwagę w przeważającej mierze przyciągać będzie – nietrudno zgadnąć – Internet. Tak przynajmniej prognozuje Microsoft w swoim raporcie „Europe logs on: Internet trends of today and tomorrow”.
Już za rok mamy średnio poświęcić 11,5 godzin tygodniowo na oglądanie TV i 14,2 godziny podłączeni do Sieci i skupieni na internetowych treściach. Będą wśród nich programy telewizyjne, więc koniec końców samo zainteresowanie telewizją nie osłabnie, ale akcent zostanie przeniesiony na jej adaptację do właściwości Sieci.
Już dziś dostęp do Sieci ma 48,5% Europejczyków, którzy w minionym roku spędzili on line średnio 9 godzin w tygodniu – oznacza to, że Internet pochłonął im więcej czasu niż czytanie gazet, gry wideo czy chodzenie do kina.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: