Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 23.01.2014

Gazele Biznesu 2013 – Sunrise System w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce

Na liście „Gazele Biznesu 2013” widać bardzo wyraźne tendencje branżowe. Bardzo dużo czołowych miejsc w regionach zajmują firmy zaangażowane w szeroko rozumiany ekobiznes, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność bardzo zaawansowaną technologicznie – czytamy we wstępie do raportu z 14. edycji rankingu Gazele Biznesu – zestawienia nadynamiczniej rozwijających się firm z grona MŚP.

Sunrise System znalazła się w zestawieniu po raz trzeci, zyskując wyróżnienie za wzrost przychodów w latach 2010-2012. Niezbędnymi warunkami osiągnięcia statusu Gazeli było spełnienie obiektywnych kryteriów:

– nieprzerwana działalność co najmniej od 2010 roku;

– osiąganie w latach 2010-2012 wzrostu sprzedaży i zysku;

– osięgnięcie w badanym okresie wartości sprzedaży w przedziale 3 – 200 mln złotych;

– upublicznienie wyników finansowych.

Prestiżowy tytuł Gazeli Biznesu 2013 otrzymaliśmy podczas regionalne gali finałowej, podczas której była również okazja do wymiany z panelem ekspertów opinii  na temat tendencji dla gospodarki. Wśród panelistów dominował wyraźny optymizm – rok 2013 zaskoczył przedsiębiorców pozytywnie, na 2014 oczekiwany jest dalszy rozój gospodarki i wyraźny wzrost PKB. W gronie Gazel było minimalnie mniej firm niz w poprzedniej edycji (4272 w 2013 i 4343 w 2012), co – jak oceniają autorzy rankingu – wynika z ostrożności niektórych przedsiębiorców w podejmowaniu nowych wyzwań.

Po raz kolejny mieliśmy niekwestionowaną przyjemność spotkać się w licznym gronie „elity gospodarki”, jak Gazele określano podczas gali, i po raz kolejny dziękujemy za zaufanie naszych Klientów i zaangażowanie pracowników w zwiększanie wartości spółki. Dzięki tej dobrej współpracy, innowacyjności oferty oraz inwestycjom w badania i rozwój utrzymujemy miano jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

Źródło: Gazele Biznesu

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55