Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona

Frontalny atak reklamowy

Frontalny atak reklamowyInternet jest jeden, ale strategii internetowej ekspansji – prawdopodobnie nieskończenie wiele. Mazowiecka Fabryka Mebli GMP wykorzystuje trzy najważniejsze kanały reklamy w wyszukiwarce Google, zwielokrotniając w ten sposób możliwości pozyskania klienta za pośrednictwem Sieci.

Przedsiębiorstwo działa na rynku od wielu lat, specjalizując się w produkcji mebli przy wykorzystaniu najlepszych surowców, ekologicznych technologii i nowoczesnego parku maszynowego. GMP wyposaży każdy pokój, kuchnię, łazienkę czy sypialnię, a także sklep, market i inne powierzchnie użytkowe (szpitale, gabinety lekarskie, biura, w tym reprezentacyjne). Firma już może pochwalić się imponującym portfolio klientów, należą do nich m.in. sieci REAL, SMYK, BOLS, DECATHLON, a także – Kancelaria Prezydenta.
Przykładowe realizacje:

GMP  GMP_2

GMP_3  GMP_4

Atutem umożliwiającym rynkową ekspansję jest zróżnicowanie surowca, kreatywność projektowa oraz wyczucie stylu i gustu klienta, a także idealne dostosowanie projektu do przestrzeni. Reputacja producenta oparta na jakości produktów i pozwala na przyciąganie nowych kontrahentów; dodatkowe działania podejmowane są po to, by markę wyrobić sobie na rynku o rosnącym znaczeniu – w Sieci.
Nieprzypadkowo wysiłki skoncentrowano na wyszukiwarce – podstawowym narzędziu każdego internauty, w tym docelowego klienta. Strategię dotarcia do odbiorców tym kanałem opracowano we współpracy z Sunrise System.

 

Współpraca ze Sunrise System

 

Pierwszym krokiem była uderzeniowa akcja promocyjna w postaci kampanii linków sponsorowanych, kolejnym – zaplanowanie długodystansowego modelu promocji poprzez pozycjonowanie serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania. Zainwestowano także w działania PR-owe w wyszukiwarce tak, aby zwiększyć szanse na to, że na każde ważne zapytanie konsumenckie strona przedsiębiorstwa pojawi się w wynikach.
Poniższy wykres pokazuje wzrost liczby wejść na stronę w pierwszych dwóch tygodniach kampanii AdWords:

GMP_5

Realne efekty były odczuwalne od razu. Kampania linków w krótkim czasie zwiększyła liczbę wejść na stronę o 4 105 (widoczność zwiększona została o wskaźnik 42 653 wyświetleń adresu strony). Strona została zoptymalizowana, parametry spełniają standardy sieciowe, co – w połączeniu z szeroko zakrojoną akcją pozycjonowania – przynosi owoce w postaci wzrostu pozycji w naturalnych wynikach. W ramach akcji PR-owej powstało kilkadziesiąt tekstów promujących firmę i pomocnych w kształtowaniu wizerunku w Internecie.
Działania są w toku, z miesiąca na miesiąc osiągana jest wyższa skuteczność. Frontalny atak – linki sponsorowane, pozycjonowanie i PR w wyszukiwarkach – okazuje się być niezbędnym narzędziem wspierających sprzedaż.

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55