Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Twitter – 140 znaków i zdjęcie. Tylko tyle i aż tyle, żeby uchwycić emocje związane z bieżącymi wydarzeniami. To pole do popisu dla tych najbardziej kreatywnych marketerów, potrafiących wzbudzić zainteresowanie i zaangażować obserwatorów konkretnych kanałów. Soczi 2014 było idealną okazją do tego, aby podzielić się z fanami ciekawymi informacjami, radością ze zdobytych medali czy zabawnymi momentami, których na Igrzyskach nie brakowało.
Portal Mashable wybrał najciekawsze olimpijskie tweety udostępnione przez duże międzynarodowe marki, sportowców, kanały sportowe, jak również profile, które powstały specjalnie z okazji Igrzysk.
ESPN – 230 sportowców, 1 naród. Zdjęcie reprezentacji Stanów Zjednoczonych maszerującej po stadionie olimpijskim w trakcie otwarcia Igrzysk w Soczi.
VISA – Młody hokeista patrzący z nadzieją na występy swoich idoli.
Maria Sharapova – gwiazda tenisa z olimpijską pochodnią nie wierzy w to, że wzięła udział w wyjątkowej sztafecie.
VISA – Gratulacje za zdobycie pierwszego złotego medalu dla reprezentanta USA.
SportsCenter – Zdjęcie pierwszego złotego medalisty Igrzysk – snowboardzisty Sage Kotsenburga.
Sochi Problems – Błąd piątego koła 🙂
Best Sport Pictures – Historyczne zdjęcie ze słynnego meczu hokejowego USA z ZSRR podczas Igrzysk w Lake Placid, tzw. cudu na lodzie.
Już od dłuższego czasu możemy zaobserwować perfekcyjną synergię sportu i mediów społecznościowych, ponieważ nic tak nie łączy kibiców jak wspólne celebrowanie sukcesów i przeżywanie porażek. Co ważne – wykorzystanie najważniejszych wydarzeń ze świata sportu następuje w sposób coraz bardziej kreatywny, co tylko potwierdza rangę tego kanału komunikacyjnego w budowaniu relacji marek i celebrytów ze swoimi odbiorcami. Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne ważne eventy. Pierwszy już za kilka miesięcy – Mundial w Brazylii.
Źródło:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: