Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 03.03.2014

From Russia with tweet

Twitter – 140 znaków i zdjęcie. Tylko tyle i aż tyle, żeby uchwycić emocje związane z bieżącymi wydarzeniami. To pole do popisu dla tych najbardziej kreatywnych marketerów, potrafiących wzbudzić zainteresowanie i zaangażować obserwatorów konkretnych kanałów. Soczi 2014 było idealną okazją do tego, aby podzielić się z fanami ciekawymi informacjami, radością ze zdobytych medali czy zabawnymi momentami, których na Igrzyskach nie brakowało.

Portal Mashable wybrał najciekawsze olimpijskie tweety udostępnione przez duże międzynarodowe marki, sportowców, kanały sportowe, jak również profile, które powstały specjalnie z okazji Igrzysk.

ESPN – 230 sportowców, 1 naród. Zdjęcie reprezentacji Stanów Zjednoczonych maszerującej po stadionie olimpijskim w trakcie otwarcia Igrzysk w Soczi.

 

 

VISA – Młody hokeista patrzący z nadzieją na występy swoich idoli.

 

 

Maria Sharapova – gwiazda tenisa z olimpijską pochodnią nie wierzy w to, że wzięła udział w wyjątkowej sztafecie.

 

 

VISA – Gratulacje za zdobycie pierwszego złotego medalu dla reprezentanta USA.

 

 

SportsCenter – Zdjęcie pierwszego złotego medalisty Igrzysk – snowboardzisty Sage Kotsenburga.

 

 

Sochi Problems – Błąd piątego koła 🙂

 

 

Best Sport Pictures – Historyczne zdjęcie ze słynnego meczu hokejowego USA z ZSRR podczas Igrzysk w Lake Placid, tzw. cudu na lodzie.

 

 

Już od dłuższego czasu możemy zaobserwować perfekcyjną synergię sportu i mediów społecznościowych, ponieważ nic tak nie łączy kibiców jak wspólne celebrowanie sukcesów i przeżywanie porażek. Co ważne – wykorzystanie najważniejszych wydarzeń ze świata sportu następuje w sposób coraz bardziej kreatywny, co tylko potwierdza rangę tego kanału komunikacyjnego w budowaniu relacji marek i celebrytów ze swoimi odbiorcami. Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne ważne eventy. Pierwszy już za kilka miesięcy – Mundial w Brazylii.

 

 

Źródło:

mashable.com

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55