Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 03.03.2014

From Russia with tweet

Twitter – 140 znaków i zdjęcie. Tylko tyle i aż tyle, żeby uchwycić emocje związane z bieżącymi wydarzeniami. To pole do popisu dla tych najbardziej kreatywnych marketerów, potrafiących wzbudzić zainteresowanie i zaangażować obserwatorów konkretnych kanałów. Soczi 2014 było idealną okazją do tego, aby podzielić się z fanami ciekawymi informacjami, radością ze zdobytych medali czy zabawnymi momentami, których na Igrzyskach nie brakowało.

Portal Mashable wybrał najciekawsze olimpijskie tweety udostępnione przez duże międzynarodowe marki, sportowców, kanały sportowe, jak również profile, które powstały specjalnie z okazji Igrzysk.

ESPN – 230 sportowców, 1 naród. Zdjęcie reprezentacji Stanów Zjednoczonych maszerującej po stadionie olimpijskim w trakcie otwarcia Igrzysk w Soczi.

VISA – Młody hokeista patrzący z nadzieją na występy swoich idoli.

Maria Sharapova – gwiazda tenisa z olimpijską pochodnią nie wierzy w to, że wzięła udział w wyjątkowej sztafecie.

VISA – Gratulacje za zdobycie pierwszego złotego medalu dla reprezentanta USA.

SportsCenter – Zdjęcie pierwszego złotego medalisty Igrzysk – snowboardzisty Sage Kotsenburga.

Sochi Problems – Błąd piątego koła 🙂

Best Sport Pictures – Historyczne zdjęcie ze słynnego meczu hokejowego USA z ZSRR podczas Igrzysk w Lake Placid, tzw. cudu na lodzie.

Już od dłuższego czasu możemy zaobserwować perfekcyjną synergię sportu i mediów społecznościowych, ponieważ nic tak nie łączy kibiców jak wspólne celebrowanie sukcesów i przeżywanie porażek. Co ważne – wykorzystanie najważniejszych wydarzeń ze świata sportu następuje w sposób coraz bardziej kreatywny, co tylko potwierdza rangę tego kanału komunikacyjnego w budowaniu relacji marek i celebrytów ze swoimi odbiorcami. Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne ważne eventy. Pierwszy już za kilka miesięcy – Mundial w Brazylii.

 

 

Źródło:

mashable.com

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Google zbiera dane o nas i do czego je wykorzystuje Ikona 3:00 min 17.04.2023 Korzystając z usług Google, powierzamy mu swoje dane. Jakie? W jaki sposób są one zbierane, przechowywane i wykorzystywane? Na pewno nieraz się nad tym zastanawialiście. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na te pytania – przede wszystkim w kontekście Google Ads. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zakupy online w recesji? Jak polują Internauci Ikona 02:05 min 26.08.2009 Jeżeli zastanawiacie się, jak kryzys wpłynął na zachowania konsumentów online, postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje i przedstawić je w tym artykule. Eksperci z firmy Penn, Schoen & Berland Associates wyróżnili „łowców wartości”, którzy pozostają w opozycji do dotychczasowych „łowców okazji”. Okazuje się bowiem, że w czasie recesji konsumenci zaczęli zwracać uwagę przede wszystkim na wysoką jakość produktów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:10 min 21.05.2020 Wydawać by się mogło, że ukrywanie treści przed wyszukiwarkami jest zbędne. Istnieje jednak wiele powodów, dla których warto a wręcz należy ograniczyć dostęp robotów do części contentu znajdującego się na naszej witrynie internetowej. Jak zrobić to najefektywniej? Jakie metody są najlepsze i kiedy zaleca się ich stosowanie? Wyjaśniamy, edukujemy i radzimy w tych kwestiach. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700