Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:40 min Ikona 28.05.2012

Forum IAB 2012 – wrażenia po konferencji „Adaptive marketing, Adaptive enterprise”

Forum IAB jest konferencją organizowaną co roku przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Sunrise System sp. z o.o. jako aktywny członek była reprezentowana przez Starszego doradcę ds. kluczowych klientów, Łukasza Tuchowskiego oraz SEM menedżera, Michała Tomczaka. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 24-25 maja w warszawskich Złotych Tarasach. Edycji przyświecało hasło „Adaptive marketing, Adaptive enterprise”. Podkreślano rolę stałego dostosowywania struktur, zarządzania, produktów oraz procesów i maksymalizowanie ich oddziaływania na użytkownika końcowego – konsumenta. Sama adaptacja ma się dokonywać niemalże w czasie rzeczywistym – tak, by klient otrzymywał  kontent jak najbardziej dopasowany do jego potrzeb.

Konferencja przyciągnęła około tysiąca uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, wśród których nie zabrakło również celebrytów takich jak Bruce Dickinson – lider heavy metalowego zespołu Iron Maiden, który równocześnie jest pilotem linii lotniczych oraz marketingowcem. Z pewną przekorą podkreślał, że technologie w marketingu są ważne, lecz dobre relacje interpresonalne zawsze będą najskuteczniejsze.

Równie ciekawą prelekcję przeprowadził Nick Sohnemann z TrendOne, który zaprezentował się jako wielki optymista, jeśli chodzi o przyszłość nowych technologii. „Worlds trends in media and internet” było motywem przewodnim jego prezentacji. Wskazywał również na problemy, z jakimi borykają się nawet największe przedsiębiorstwa – np. Kodak czy Nokia – które nie dostosowały swoich produktów oraz technologii do aktualnych trendów i pozostały daleko w tyle za swoimi konkurentami.

O ile podczas pierwszego dnia dominowały zagadnienia teoretyczne i omówienie ogólnych trendów, o tyle drugi dzień nasycony był tym, na co liczył każdy marketer – case studies. Prelegenci prezentowali się w blokach tematyczne: Video online, teorie oraz blok badawczy. Naszą szczególną uwagę przykuła prezentacja „Dziady cz. III – adaptuj i Regularnie Ograniczaj Improwizację” Przemysława Bartkowiaka – CEO Revenue Alley oraz Bernarda Gołko, dyrektora bankowości elektronicznej Credit Agricole Bank Polska SA. Przedstawiali oni case dotyczący mierzenia kampanii on-line oraz ROI na przykładzie produktów bankowych.

Podobnie interesującą prezentację przedstawił Łukasz Śnioch – Kierownik Działu Produktu Reklamowego Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network. Pojawiło się mnóstwo danych statystycznych oraz przykładów adaptacji nowych rozwiązań, które były wdrażane w Grupie Allegro.

Podkreślanym przez wielu prelegentów trendem jest social, mobile i geotargeting, które niemalże idealnie wpisują się w trend marketingu adaptacyjnego, gdyż konsumenci coraz  częściej korzystają z urządzeń przenośnych, wyszukując hasła w wyszukiwarce, szukając najbliższych informacji o przecenach. Rynek ten dynamicznie rośnie i warto już teraz pamiętać o jego roli. Motywem dominującym konferencji było wskazanie kierunków rozwoju strategii marketingowych w dobie nowych mediów.

Więcej na: ForumIAB

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55