Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak podaje CNBC (sieć telewizji dostarczających aktualnych wiadomości ekonomicznych), to ojcowie w wieku 25-40 lat są coraz częściej osobami decyzyjnymi w kwestii zakupów, a co więcej – szczególnie lubującymi się w gadżetach elektronicznych oraz akcesoriach i sprzęcie sportowym.Tym samym, stali się oni łakomym kąskiem dla amerykańskich sprzedawców. Za pomocą narzędzi do kategoryzowania, stworzonych przez Facebooka, mogą oni z łatwością skierować do tej grupy swój program marketingowy.
Target kampanii można z łatwością określić, wybierając odpowiednie opcje. Na początku należy zaznaczyć płeć, a następnie wybrać grupę demograficzną, czyli wszystkich rodziców.
Źródło obrazka: SearchEngineLand
Co ciekawe, kolejnym krokiem jest zaznaczenie grupy odbiorców reklamy, posortowanych ze względu na wiek potomstwa.
Źródło obrazka: SearchEngineLand
W ten sposób, na przykład elektroniczny komunikator z kamerą, z możliwością podglądu przez urządzenie multimedialne, wyświetli się świeżo upieczonemu rodzicowi małego niemowlęcia, a oferta biletów rodzinnych na mecz trafi do ojca kilku- lub kilkunastoletnich dzieci.
Źródło obrazka SearchEngineLand
Zauważalny jest fakt, że w przeciwieństwie do matek, które pod względem kategoryzacji nie stanowią dla Facebooka już żadnej tajemnicy, ojcowie często swoich wyborów dokonują nieszablonowo i stanowią pewną enigmę. Jakkolwiek, przy zaawansowanych technologiach, jakimi ten portal społeczności owy dysponuje, z pewnością i tutaj pojawią się liczne podpowiedzi i klucze sprawdzające się idealnie w docieraniu do potencjalnego klienta.
Źródła: SearchEngineLand
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: