Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 0110 min Ikona 24.09.2015

Facebook, sprzedawcy i rodzice

Jak podaje CNBC (sieć telewizji dostarczających aktualnych wiadomości ekonomicznych), to ojcowie w wieku 25-40 lat są coraz częściej osobami decyzyjnymi w kwestii zakupów, a co więcej – szczególnie lubującymi się w gadżetach elektronicznych oraz akcesoriach i sprzęcie sportowym.Tym samym, stali się oni łakomym kąskiem dla amerykańskich sprzedawców. Za pomocą narzędzi do kategoryzowania, stworzonych przez Facebooka,  mogą oni z łatwością skierować do tej grupy swój program marketingowy.

 

Targetowanie reklam

 

Target kampanii można z łatwością określić, wybierając odpowiednie opcje. Na początku należy zaznaczyć płeć,  a następnie wybrać grupę demograficzną, czyli wszystkich rodziców.
 

Źródło obrazka: SearchEngineLand

 

 

Co ciekawe, kolejnym krokiem jest zaznaczenie grupy odbiorców reklamy, posortowanych ze względu na wiek potomstwa.

Źródło obrazka: SearchEngineLand
 

W ten sposób, na przykład elektroniczny  komunikator z kamerą, z możliwością podglądu przez urządzenie multimedialne, wyświetli się świeżo upieczonemu rodzicowi małego niemowlęcia, a oferta biletów rodzinnych na mecz trafi do ojca kilku- lub kilkunastoletnich dzieci.

Źródło obrazka SearchEngineLand
 
Zauważalny jest fakt, że w przeciwieństwie do matek, które pod względem kategoryzacji nie stanowią dla Facebooka już żadnej tajemnicy, ojcowie często swoich wyborów dokonują nieszablonowo i stanowią pewną enigmę. Jakkolwiek, przy zaawansowanych technologiach, jakimi ten portal społeczności owy  dysponuje, z pewnością i tutaj pojawią się liczne podpowiedzi i klucze sprawdzające się idealnie w docieraniu do potencjalnego klienta.

Źródła: SearchEngineLand

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55