Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 03.04.2015

Facebook Messenger bardziej biznesowy

Wizja stworzenia platformy Messenger przedstawiona podczas konferencji F8 przez Marka Zuckerberga pobudza wyobraźnię. Co najważniejsze nie jest to tylko mglista koncepcja, ale produkt przygotowany i zaprezentowany wspólnie z firmami Everlane oraz Zulily działającymi w obszarze e-commerce. Po instalacji nowej platformy na swoim urządzeniu mobilnym będziemy mogli za jej pomocą wykonać przelew, podejrzeć, a nawet zmienić status zamówienia w sklepie, skontaktować się z działem obsługi czy zapoznać się z newsletterem konkretnej firmy.

 

Funkcje Messengera

 

Facebook Messenger ma być wielofunkcyjną platformą, której nie będziemy od tej pory wykorzystywać wyłącznie do komunikacji ze swoimi znajomymi. Wręcz przeciwnie. Nacisk ma być położony na kontakty biznesowe i konsumenckie. Pojawi się między innymi terminarz i harmonogram spotkań czy prosta funkcja pozwalająca zarezerwować stolik w restauracji czy pokój w hotelu.

Nowa platforma ma być oparta na zewnętrznych aplikacjach, które będą mogły być łatwo zintegrowane z Messengerem. Już na początku nowej drogi widać, że możliwości są naprawdę ogromne, a jedynym ograniczeniem wykorzystania platformy wydaje się być kreatywność speców od e-marketingu.

Jest również ciemniejsza strona dla użytkowników – reklamy. W Facebook Messengerze mają ukazywać się ogłoszenia promocyjne oraz propozycje aplikacji do zainstalowania, np. takich, których używają nasi znajomi. Pojawi się także opcja wstawiania zabawnych gifów do rozmowy, co jest raczej ukłonem w stronę młodszych internautów, których zaczyna ubywać na Facebooku.

600 milionów użytkowników Messengera to ogromny potencjał, dlatego Mark Zuckerberg postanowił go wykorzystać. Zmiany wydają się być bardzo interesujące, trudno jednak ocenić jak chętnie i jak szybko firmy i sklepy internetowe będą decydowały się na porzucenie standardowej komunikacji mailowej na rzecz korzystania z facebookowej platformy. Jeśli nie będzie globalnego odzewu, ciekawa inicjatywa może bardzo szybko upaść.

 

Źródła:

developers.facebook.com

www.spidersweb.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55