Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:45 min Ikona 19.09.2011

European Business Awards – panel w Londynie za nami

Trudno w kwadrans omówić ścieżkę rozwoju firmy o dynamice przychodów na poziomie kilku tysięcy procent. 8 września podjął się tego Paweł Rybak, Wiceprezes Zarządu reprezentujący Sunrise System na panelu sędziowskim kwalifikującym do dalszych rozgrywek w konkursie European Business Awards. Panel odbył się w siedzibie banku HSBC sponsorujące konkurs o europejską nagrodę biznesu, zlokalizowanej w dzielnicy Canary Wharf (rywalizującej z londyńskim City o miano ścisłego centrum wielkiego biznesu).

W skład szacownego gremium sędziowskiego w naszej kategorii – The Infosys Business Of The Year Award z obrotami do 25 mln euro – weszli praktycy biznesu: 

– Philip Forrest – prezes składu sędziowskiego, autor pierwszej europejskiej publikacji na temat jakości obsługi klienta, prezes Międzynarodowego Instytutu Obsługi Klienta, ekspert w zakresie efektywności biznesu;
– dr Janusz Marszalec – starszy doradca ds. Innowacyjności na Uczelni Vistula, współautor raportu o innowacyjności polskiej ekonomii, ekspert Centrum im. Adama Smitha;
– Oliver P. Garrigue – założyciel i dyrektor zarządzający Mapesbury Capital Partners, specjalizujący się w doradztwie strategicznym;
– dr Alfons Sauquet – dziekan ESADE Business School, naukowo specjalizujący się w zarządzaniu innowacyjnością;
– Sudhir Chaturvedi – wiceprezes Infosys’ Manufacturing Business Unit w Europie, specjalista w zakresie tworzenia efektywnych sieci handlowych o globalnym zasięgu.

P. Rybak omówił kluczowe przewagi konkurencyjne i nasze sposoby na osiąganie (rewelacyjnych) wyników ekonomicznych; obok stale rozwijanej i dostosowywanej do zmieniającego się rynku oferty są to m. in. autorskie rozwiązania techniczne:

– bardzo zaawansowany system organizacji pracy, zsynchronizowany z dedykowanym CRM-em;
– system SEO Reports, gwarantujący regularne, miarodaje monitorowanie pozycji stron internetowych naszych klientów w wynikach wyszukiwania i bieżące dostosowywanie strategii pozycjonowania;
– nowatorskie analizy SWOT stron internetowych;
– stały rozwój infrastruktury, z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań

oraz organizacyjne:

– starannie wyselekcjonowana kadra;
– przejrzyste ścieżki kariery;
– automatyzacja wielu procesów obsługi, skracająca do minimum czas oczekiwania klientów na satysfakcjonujące rezultaty współpracy;
– skupienie na budowaniu trwałych relacji z klientami poprzez przemyślaną politykę lojalnościową;
– reagowanie na potrzeby otoczenia rynkowego zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu (polityka Green Sunrise i akcje Sunrise Dzieciom).

Po prezentacji sędziowie dopytywali szczegółowo o naszą politykę obsługi klienta, filozofię zarządzania kadrami i politykę finansowania inwestycji – z kuluarowych doniesień wiemy, że strategia Sunrise System zrobiła na sędziach konkursu European Business Awards naprawdę duże wrażenie.

Wymiana wrażeń poczyniona podczas spotkania w Londynie z innymi najbardziej konkurencyjnymi firmami naszego kontynentu potwierdza, że w dziedzinie technologii internetowych polskie firmy śmiało mogą konkurować z przedsiębiorstwami „starej Europy” o dojrzalszej e-gospodarce. Miło nam odnotować, że w swojej kategorii jesteśmy jedyną firmą z Polski.

Rywalizujemy w innowacyjności i skuteczności z  dziesiątką firm – m. in. z Niemiec, Finlandii i Francji. Wielki finał w listopadzie w Barcelonie – ale już na tym etapie, mając „wstęgę honoru„, cieszymy się ze statusu finalistów w tak cenionym konkursie.

Więcej informacji na stronie konkursu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55