Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
… odbywa się codziennie.
Jedno jest pewne, kobiety nie muszą walczyć o parytety w środowisku konsumentów e-sklepów. Drogie Panie, według pierwszych polskich badań związanych z wpływem płci na zachowania internautów, wynika jasno, że przodujemy w zakupach on-line nad mężczyznami.
Raport „Płeć konsumenta w marketingu” opracowany przez MarketingKobiet.pl nie pozostawia złudzeń – ponad 62 % kupujących to kobiety. I nie chodzi o stereotypy związanie z „zakupoholizmem” kobiet – według raportu jesteśmy wybredne, wymagające i wcale nie jest tak łatwo skłonić nas do zakupu. Zaistniałą zależność wytłumaczyć raczej można faktem, iż to na nas spoczywa obowiązek uzupełniania domowych zapasów (wszelkiego rodzaju), to my mamy decydujące zdanie odnośnie wszelkiego rodzaju prezentów i podarunków dla całej rodziny oraz uwielbiamy drobiazgi, które najkorzystniej jest zakupić przez internet.
A teraz drobna wskazówka dla wszystkich, którym zależy na jak pełniejszym wykorzystaniu potencjału polskiego rynku sprzedaży internetowej – ponad 60 % konsumentów oczekuje rozwoju działań marketingowych skierowanych bezpośrednio do kobiet, tak sprofilowany marketing to przyszłość.
Źródło: Marketing Kobiet
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: