Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Są powody do mniemania, że wiemy, co robimy… – według najnowszego raportu firmy badawczej Gemius w polskim internecie Google zgarnia wszystko. Tak jak w ubiegłym roku, Google jest niekwestionowanym liderem w kategorii witryn– zajmuje miejsce pierwsze, i notuje wzrost o 1,9% w porównaniu do 2007 roku.
Jak donosi Gemius: „Liderem wśród wyszukiwarek internetowych niezmiennie pozostaje Google, który w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję i trudno dostrzec podmiot, który mógłby choć w niewielkim stopniu zagrozić tej wyszukiwarce”. Równie silne są „dywizje” Google – produkty Google z funkcją lokalizatorów i map. Te narzędzia cieszą się wśród Polaków rosnącym powodzeniem.
W wolnych chwilach przyglądamy się z ciekawością nowym zjawiskom w Sieci. Według raportu Gemius social shopping (połączenie działania sklepów online z aktywną społeczną użytkowników zorganizowaną w celu optymalizacji zakupów) czy dziennikarstwo obywatelskie (publikowanie artykułów dziennikarskich na specjalnie do tego przeznaczonych portalach internetowych) mają sporą szansę na to, aby upowszechnić się wśród polskich użytkowników Internetu. Jakkolwiek potoczą się losy nowych zjawisk w Internecie, jednego będziemy pewni – że Google niezmiennie rośnie.
Źródło: Gemius
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: