Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Mała firma – mały sukces, mały kłopot? Wręcz przeciwnie. Małe i średnie przedsiębiorstwa generują przeważającą część PKB i stanowią najistotniejszą grupę pracodawców – jest to tendencja obecna w całej Unii Europejskiej. Aby pomóc sektorowi MSP w strategicznym zarządzaniu zasobami i decyzjami, w listopadzie 2004 roku z poznańskiej firmy konsultingowej BCC wyłoniła się firma 7milowy. Jakkolwiek skojarzenie nazwy z obuwiem nie jest trafne, o tyle można z pewnością powiedzieć, 7milowy pomaga przedsiębiorcom zrobić siedmiomilowy krok w rozwoju.
Firma zajmuje się doradztwem biznesowym, wdrażaniem i rozwojem systemów SAP ERP, Microsoft Dynamics AX i Microsoft Dynamics CRM. Oferta firmy skierowana jest dla sektora MSP, który dojrzał już do tego, by wspierać zarządzanie profesjonalnie – poprzez systemy informatyczno – zarządcze. Umożliwiają one kluczowe dla branży przemysłowej zintegrowane planowanie potrzeb materiałowych i zamówień, a także wykorzystanie zasobów firmy: materialnych, koncepcyjnych i ludzkich. 7milowy realizuje potrzebę „właściwy element we właściwym miejscu, o właściwym czasie” za sprawą autorskiej metodyki SPRINT, poprzedzonej zaawansowanym doradztwem i uwieńczonym wsparciem powdrożeniowym.
Silną pozycję na rynku usług IT potwierdza wyróżnienie i tytuł Złotego Partnera SAP, uzyskany za największa liczbę sprzedanych licencji (już w pierwszym roku działalności!), nagroda w konkursie dla Pracowników i Współpracowników SAP, a także tytuł Złotego Partnera Microsoft. Ale najlepszą laurką są opinie klientów, dzięki głosom których w 2007 roku 7milowy otrzymał tytuł „Najlepszego dostawcy IT dla przemysłu”. Skąd tak szybki skok do grona liderów w ogromnie konkurencyjnej branży?
Przede wszystkim jakość produktu – SPRINT to wdrażanie krok po kroku, z uwzględnieniem sprawdzonych już wdrożeń i dobrych praktyk, a także realistyczne podejście do zadania – dla maksymalizacji efektywności i w dbałości o bezpieczeństwo. Dobry patent to jednakże nie wszystko. 7milowy od początku istnienia konsekwentnie buduje swój wizerunek i rozwija strategie reklamowe. W autopromocji bardzo mocno wykorzystywany jest serwis internetowy firmy – specjaliści od IT siłą rzeczy doceniają wirtualną przestrzeń jako możliwość zdobycia realnych klientów i partnerów.
Przy wsparciu ze strony Sunrise System 7milowy stworzył bogatą witrynę www, na której obok omówienia propozycji i scharakteryzowania ERP internauta ma dostęp do Akademii Wiedzy. Dzięki branżowym artykułom 7milowy realizuje misję edukacyjną. Ale akcent na słowa przejawia się także w formie internetowej promocji – w pozycjonowaniu na wyrażenia kluczowe. W toku współpracy z Sunrise System firma szybko – mimo swej rynkowej młodości – „wskoczyła” do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania, tym samym potwierdzając swój prestiż. „Już wkrótce po podjęciu współpracy z Sunrise System odnotowaliśmy znaczny wzrost zainteresowania naszą stroną www, a w konsekwencji również oferowanymi przez nas usługami wdrażania systemów wspomagających zarządzani” – oceniła Beata Zbrowska, Kierownik ds. Marketingu. Uzasadniając wybór takiej strategii reklamowej, stwierdziła:
„Oferta naszej firmy skierowana jest do menedżerów najwyższego i średniego szczebla zarządzania, dla których Internet jest pierwszym źródłem informacji i naturalnym środowiskiem pracy. Dlatego też strategia marketingowa firmy ponad tradycyjne kanały dotarcia, takie jak np. reklama prasowa, przedkłada dobry wizerunek w sieci.”
Podsumowując owocną współpracę z firmą pozycjonerską, B. Zbrowska podkreśliła:
„Dzięki skutecznej promocji w wyszukiwarkach internetowych, prowadzonej przez firmę Sunrise System, 7milowy jest dziś w swoim segmencie rynku marką dobrze rozpoznawaną, należącą do czołowych firm w branży. Nasi potencjalni klienci już nie pytają: „7milowy? Czy państwo produkują buty?” – jak to się zdarzało w 2004 roku.”
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: