Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 11.06.2008

Dobra pozycja na parkiecie…

… bynajmniej nie tanecznym. Buszując po forach dla internetowych pasjonatów można napotkać doniesienia o wpływie pozycji strony firmowej w wyszukiwarkach na kondycję przedsiębiorstwa na parkiecie giełdowym. Ile w tym racji? Do przywoływanych przypadków, kiedy to spadek w Google zaowocował spadającymi na łeb na szyję akcjami na giełdzie, należy popularny amerykański portal answers.com. Ucierpiał on w zeszłym roku w wyniku braku zoptymalizowania po aktualizacji algorytmu wyszukiwarki. Wskutek tego odwiedzalność strony spadła o 28%, a ceny akcji Answers Corp. poszybowały w dół aż o 20%.

Pojawiają się opinie, że sporo dużych, poważnych serwisów (i poważnych graczy na giełdzie) utrzymuje pozycje w czołówce witryn cenionych przez użytkowników dzięki umiejętnemu dopasowaniu się do „wymagań” wyszukiwarek – pierwszych drzwi, przez które internauci trafiają do nowych witryn, a często i tych, które są już „zasiedziałe” w sieci – bo szukają według słów kluczowych, nie nazw domen. Spadki na giełdzie wydają się być dość oczywistą konkurencją spadku internetowej popularności. Jeśli firma funkcjonuje w wirtualnej rzeczywistości, jak na przykład portale informacyjne, to tylko poprzez liczbę odsłon i pozycję w wyszukiwarkach może zaświadczyć o swojej popularności – a to ma znaczenie dla reklamodawców, którzy takim witrynom zapewniają dopływ świeżej gotówki.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55