Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 14.04.2009

Do zakupu … gotowi, start!

Kierowanie lokalne – te i inne zaawansowane techniki prowadzenia kampanii reklamowych w ramach usługi Google AdWords są podstawą do badań nad najbardziej interesującym dla firm parametrem –  stopą zwrotu z inwestycji (ROI). Wiadomo już, że dzięki prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych firmy docierają do starannie wyselekcjonowanej grupy docelowej. Podstawą do dalszych analiz jest więc badanie dotyczące ustalania strategii kampanii tak, aby jeszcze bardziej „wyśrubować” jej efektywność.

Jakie znamy mechanizmy dostosowania kampanii linków sponsorowanych do specyficznych wymogów reklamowych? W wielu krajach odkrywa się korzyści z geotargetowania, co w przypadku interesujących nas tutaj reklam AdWords jest tworzeniem wspomnianych kampanii lokalnych, w efekcie których reklamy wyświetlają się w ściśle określonej lokalizacji geograficznej.

Okazuje się, ze wraz z zawężeniem grupy docelowej przez kierowanie lokalne może wzrosnąć jakość przekazu reklamowego AdWords, a co a tym idzie, także ROI.  Jak to zrobić? Korzystne budżetowo rezultaty daje bądź używanie w tekstach reklamowych konkretnych nazw geograficznych, bądź wyświetlanie linków tylko użytkownikom z określonej lokalizacji. Jak donosi magazyn BtoB Magazine for Marketing Strategists, dzięki prowadzeniu kampanii zorientowanej lokalnie możliwe jest zaoszczędzenie do 20% wydatków reklamowych! Warto również podkreślić, iż klienci poszukujący produktów lub usług już ukierunkowani na dany region, to zazwyczaj klienci będący  na zaawansowanym etapie decyzji o zakupie – a więc startujący już do zakupu…

Oczywiście, kierowanie lokalne to rozwiązanie idealne dla firm, które chcą podbić lokalny rynek – na przykład dla właściciela miejskiej pizzerii czy mieszkań pod wynajem w konkretnym miejscu. Specjalista AdWords w odpowiednim wypadku podpowie możliwość takiego kierowania – a stosownie do celu marketingowego wskaże także inne opcje zawężenia grupy docelowej.

Źródło: Btonline

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55