Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Wybierz
Pozycjonowanie

Pozycjonowanie marki

Nie chowaj swojej marki – niech klienci ją poznają. Pozycjonowanie pomoże Ci wyróżnić się w internecie.

Prowadzisz e-commerce? Jesteś autorem bloga? Masz własną stronę internetową? Zadbaj o odpowiednie wypozycjonowanie swojej marki. Dzięki temu zdobędziesz więcej klientów, wyprzedzisz konkurencję i zwiększysz sprzedaż.

Zamów Bezpłatną Konsultację

Czy wiesz, że pozycjonowanie marki powinno:

  • być spójne z misją, wizją i wartościami reprezentowanymi przez brand?
  • wynikać ze sposobu, w jaki marka komunikuje się z otoczeniem?
  • opierać się na najlepszych i najskuteczniejszych praktykach SEO?
  • odbywać się zawsze w odniesieniu do konkurentów?

Zaprojektowanie i wdrożenie działań związanych z pozycjonowaniem marki wymaga doświadczenia, wiedzy i konsekwencji. Ale bez obaw! Wiemy, jak Ci w tym pomóc!

marka-1
marka-2

Skuteczne pozycjonowanie marki – jak to działa?

Czego szuka Twój klient? Porady, rozwiązania, wskazówki lub wiedzy na dany temat. Zawartość Twojej strony internetowej powinna być na to odpowiedzią. Stanie się tak dzięki optymalizacji witryny, właściwie dobranym słowom kluczowym i odpowiednio przygotowanemu contentowi.

Użytkownik wpisuje do wyszukiwarki konkretną frazę. Sposobem na to, by Wasze drogi się przecięły w wynikach wyszukiwania, jest spójność. Chodzi o to, by zaistniał związek między tym, co wpisuje klient, a tym, co Ty masz opublikowane na swojej stronie. Odpowiednie frazy, angażujące treści i przyjazna w użytkowaniu witryna sprawią, że zbudujesz z odbiorcą trwałą relację. A oto przecież chodzi w biznesie!

Strategia działania

Pozycja Twojej marki w internecie wynika z tego, gdzie plasujesz się na tle konkurentów w wynikach wyszukiwania. Twoje wyróżniki pomogą zyskać nad nimi przewagę. Markę możesz pozycjonować w odniesieniu do wielu elementów. Należą do nich:

  • cena produktu lub usługi
  • jakość oferty
  • wielkość firmy
  • doświadczenie
  • historia marki
  • korzyści dla klienta
  • unikalność oferty
  • sposób wykorzystania produktu lub usługi.

Strategia marki

Ty znasz swoją markę, a my wiemy, jak ją wypromować w internecie. Razem zawalczymy o najwyższe pozycje w wyszukiwarce.

 

Zamów bezpłatną konsultację

Audyt SEO

Skuteczne pozycjonowanie marki – korzyści

Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie marki?

  • Zadbasz wizerunek w internecie.
  • Zbudujesz rozpoznawalność swojej firmy.
  • Stworzysz unikalną i wyrazistą markę online.
  • Wzmocnisz autorytet strony.
  • Zdobędziesz przewagę nad konkurencją.
  • Zyskasz większy ruch na swojej stronie internetowej.
  • Zaistniejesz w świadomości potencjalnych klientów.
  • Zwiększysz liczbę konwersji.
  • Zintensyfikujesz zaangażowanie społeczności związanej z Twoim brandem.
marka-3
marka-4

Silna marka w internecie – osiągnij to z nami

Nasz przepis na widoczność jest zatem krótki i brzmi: pozycjonowanie. SEO daje nam odpowiednie narzędzia, by pokazać odbiorcom wszystko, co wyróżnia Twoją markę na tle konkurencji. Dzięki temu użytkownicy z łatwością znajdą ją w sieci. Co to daje Tobie? Przede wszystkim więcej klientów.

Chcemy poznać bliżej Twoją markę. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Bez zobowiązań! Ty zdecydujesz, czy chcesz z nami współpracować.

Nasze usługi pozycjonowania marki

Pozycjonowanie marki w internecie to czasochłonny proces, ale jego efekty są długotrwałe. Jest skuteczne, ponieważ klienci chętnie wracają na Twoją stronę. Ufają Twojemu brandowi i traktują Cię jako eksperta.

Nowi klienci natomiast bez trudu znajdują Twoją witrynę. Dzieje się tak, ponieważ strona wyświetla się wysoko w wynikach wyszukiwania, a jej zawartość odpowiada na ich potrzeby. Jest to efekt pozycjonowania Twojej strony.

Chcesz trafiać prosto do klientów? Pomożemy Ci w tym! Nasi specjaliści mają doświadczenie w pozycjonowaniu marek z różnych branż. Pomagają firmom niezależnie od ich wielkości – od korporacji aż po jednoosobowe działalności. Każda z nich ma przecież swoją markę, która nie zależy od wielkości czy obszaru działania.

Zobacz, jak działamy

Poznajemy Twoją markę

Zamiast pozycjonować samemu markę, warto zlecić to agencji SEO. To dzięki rozmowom z klientem dowiadujemy się, jakie są wartości i cele jego biznesu, kim jest klient i czego oczekuje. Na tej podstawie przedstawiamy nasze pomysły na poprawę widoczności brandu w sieci.

Analizujemy Twoją stronę

Dokładnie sprawdzamy, czy w obrębie witryny nie występują błędy, które mogą negatywnie wpływać na jej pozycje w wynikach wyszukiwania. Badamy kilkadziesiąt parametrów, by zyskać pełny obraz. To umożliwia nam przygotowanie planu działania.

Badamy konkurencję

Przyglądamy się Twoim konkurentom. Sprawdzamy, jakie pozycje zajmują i z czego to wynika. Badamy, frazy kluczowe, które wykorzystują. Analizujemy, jak wyglądają ich profile linkowe. Celem jest zdobycie wiedzy, jak konkurencja pozycjonuje swoje marki.

Przygotowujemy frazy kluczowe

Tworzymy listę fraz kluczowych wpisywanych przez użytkowników i związanych z Twoją marką. To nie tylko te najprostsze wyrażenia, ale także frazy long tail odpowiadające na bardziej sprecyzowane zapytania klientów. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio przygotować Twoją stronę do tego, by wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarce.

Optymalizujemy witrynę

Po gruntownym audycie strony i zbadaniu konkurencji, uzbrojeni w listę fraz i zaleceń zabieramy się za poprawę działania witryny. Część zmian możemy wprowadzić sami, do części działań zaangażujemy Ciebie – jako właściciela witryny.

Rozbudowujemy content

W zależności od Twoich potrzeb przygotowujemy wytyczne do przygotowania nowych treści albo dostarczamy gotowe teksty odpowiednio nasycone frazami związanymi z Twoim brandem i ofertą. Taki dopracowany content skutecznie wpływa na postrzeganie Twojej marki przez klientów.

Zajmujemy się profilem linkowym

Link building to bardzo ważny etap prac nad pozycjonowaniem marki. Linki zewnętrzne pozyskane z wartościowych źródeł budują autorytet Twojej strony. Przemyślane linkowanie wewnętrzne poprawia komfort korzystania z witryny.

Monitorujemy i reagujemy

Pozycjonowanie marki to nie tylko etap optymalizacji. To także ciągłe obserwowanie pozycji witryny i reagowanie na zmiany w algorytmie wyszukiwarki czy dostosowywanie działań do trendów obecnych na rynku, na którym działasz.

Rozmawiamy z Tobą

Na każdym etapie informujemy Cię o postępach prac. Możesz liczyć na czytelne raporty, wskazówki, porady i wsparcie naszych specjalistów. Nasze zadanie jest jasne: realizujemy Twoje cele i dbamy o Twoją markę.

Koszty pozycjonowania marki

Wycena naszych usług zależy od kilku czynników. Na cennik pozycjonowania wpływają m.in.:

  • Twoje plany marketingowe i budżet, który chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie marki,
  • skala biznesu, który prowadzisz (inaczej będzie wyglądać pozycjonowanie strony w Poznaniu lokalnie lub sklepu działającego na terenie całego kraju),
  • branża, w której działasz, i poziom jej konkurencyjności,
  • historia domeny, wielkość i jakość strony internetowej,
  • działania SEO, które były dotąd prowadzone na Twojej witrynie,
  • konkurencyjność wykorzystywanych fraz kluczowych.

Chcesz poznać szczegóły? Przygotujemy dla Ciebie wycenę. Bez obaw – to nie zobowiązuje Cię do podpisania z nami umowy. Porozmawiajmy, a potem zdecydujesz, czy chcesz z nami współpracować. Wypróbuj także nasz darmowy audyt SEO.

Zamów bezpłatną konsultację

 

 

Skuteczne pozycjonowanie marki? Zaufaj specjalistom

Mamy 20 lat doświadczenia w pozycjonowaniu witryn internetowych. Wspieramy biznesy online z różnych branż. Możesz być pewny, że strona Twojej marki znajdzie w pewnych rękach specjalistów. Wykorzystujemy sprawdzone metody i nowoczesne narzędzia. Dzięki zaangażowaniu i wiedzy naszych ekspertów osiągniesz oczekiwane rezultaty oraz zbudujesz silny brand w świecie online.


Zobacz, jakie efekty daje przemyślana strategia pozycjonowania marki:

Proce i Pestki

186% Wzrost liczby wejść 

Czytaj więcej

Bunny Land

9 482% –  Wzrost liczby wyświetleń 

Czytaj więcej

Francow Jewelery

740%Wzrost liczby kliknięć 

Czytaj więcej

Chcesz docierać do większej liczby klientów?

Pomożemy Ci zwiększyć widoczność Twojej strony w Internecie.

Bezpłatna konsultacja

Audyt SEO
Ile trwa pozycjonowanie marki?
Rozwiń Zwiń Ikona

Pozycjonowanie marki to długi proces. Budowanie widoczności i rozpoznawalności to pierwszy etap. W kolejnym trzeba tę pozycję utrzymać.

 

Kiedy rozpocząć pozycjonowanie marki?
Rozwiń Zwiń Ikona

Im szybciej zlecisz pozycjonowanie, tym lepiej. Najlepiej już od początku istnienia marki skupiać się na jej obecności w internecie, budować wizerunek i zaufanie odbiorców.

 

Czy firma istniejąca od wielu lat też powinna pozycjonować markę?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak. Pozycjonowanie marki to walka o lepszą widoczność na tle konkurencji niezależnie od tego, jak długo firma działa na rynku.

Czy pozycjonowanie jest dla małej firmy?
Rozwiń Zwiń Ikona

Pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem dla każdej firmy. Silna marka online nie wynika ze skali czy obszaru działania firmy.

Czy można samodzielnie pozycjonować markę w internecie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak, ale wymaga to wiedzy i doświadczenia w SEO. Najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom z agencji lub zatrudnić w firmie eksperta z odpowiednimi kwalifikacjami.

Czy osiągnięte pozycje zostaną już na zawsze?
Rozwiń Zwiń Ikona

Pozycjonowanie marki to proces. Aby efekty się utrzymywały, trzeba monitorować pozycje witryny, reagować na trendy w SEO, zjawiska w Twojej branży, ruchy konkurencji i zmiany w algorytmie decydującym o rankingu stron internetowych.

Dlaczego warto pozycjonować markę?
Rozwiń Zwiń Ikona

Dbanie o pozycje marki w internecie umożliwia firmie prezentowanie wartości, jakie brand oferuje klientom. To sposób na budowanie silnego wizerunku w sieci i poszerzania grona klientów.

Ile kosztuje pozycjonowanie marki?
Rozwiń Zwiń Ikona

Każda firma jest unikalna, dlatego nasza poznańska agencja SEO za każdym razem przygotowuje ofertę dopasowaną do potrzeb klienta, przy uwzględnieniu jego budżetu i planów marketingowych.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700