Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Dla marketingu Święta Bożego Narodzenia rozpoczynają się jesienią – szał zakupów ogarnia nas coraz wcześniej, więc sklepy muszą oferować gwiazdkowe produkty odpowiednio wcześnie. Gotowość bojowa dotyczy także e-sklepów: zakupy w Internecie to najlepszy sposób na uniknięcie nerwowej bieganiny po sklepach, tłoku, męczącego wybierania. Dzięki tym zaletom handlu online właściciele e-sklepów spodziewają się znacznego wzrostu dochodów z zakupów świątecznych.
Klientów przyciągnie najprawdopodobniej nie tylko wygoda, ale także konkurencyjne ceny. Wiele firm oferuje bezpłatne koszty transportu. Dużą uwagę zwraca się także na funkcjonalność serwisu: łatwą nawigację, wygodną wyszukiwarkę lokalną, atrakcyjne prezentacje produktów, widoczność e-sklepu w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Dla przygotowanych Gwiazdka może być więc czasem miłych finansowych niespodzianek.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: