Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Taki sposób dzielenia się ze znajomymi swoimi zdjęciami czy myślami zapisanymi w wiadomości tekstowej wydaje się na pierwszy rzut oka dziwny. Okazuje się jednak, że twórcy doskonale wstrzelili się tą ideą w potrzeby współczesnego użytkownika w przedziale wiekowym 21-30 lat. Coraz większa popularność krótkich przekazów, które nie mają dużej wartości, ale pozwalają szybko ukazać swój aktualny nastrój, ciekawe zdarzenie czy zwyczajnie podzielić się chwilą ze swojego życia wymaga odpowiedniego nośnika. Snapchat dzięki nietrwałości wiadomości, zdjęć i filmów nie zajmuje pamięci telefonu, umożliwiając przekazywanie nieograniczonej ilości informacji swoim znajomym. Popularne selfie, zdjęcia swoich posiłków, krótkie nagrania sportowych wyczynów – to wszystko można przekazać w ciągu jednej chwili. A przy tym mieć pewność, że trafi to wyłącznie do wybranych odbiorców i zostanie usunięte natychmiast po wyświetleniu. Snapchat zadbał bowiem o prywatność swoich użytkowników i umożliwia dużą selekcję znajomych, co pozwala zachować bezpieczeństwo. Nie jest jednak platformą wyłącznie dla prywatnych użytkowników – z jego ogromnej popularności zaczęły również korzystać firmy.
Snapchat okazał się świetnym sposobem na zbliżenie się do swoich fanów, pokazanie im swojego codziennego życia, a co za tym idzie – wykreowanie takiego wizerunku, jaki wpłynie na zwiększenie swojej popularności. Skorzystało z tego już wiele sław i blogerów, potencjał zauważyły także znane marki – choćby McDonald’s, H&M czy HBO. Tzw snapy to zupełnie nowy sposób na przeprowadzenie ciekawej akcji promocyjnej i wzbudzenie zainteresowania wśród fanów. Znikające informacje podgrzewają atmosferę i budują niespotykany dotąd kontakt z odbiorcą, dlatego na tę formę autoreklamy decyduje się coraz więcej firm. Duże pole do popisu pozwala prześcigać się w kreatywnych pomysłach, co sprawia, że młode marki mogą zabłysnąć wśród największych koncernów.
Źródła:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: