Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 07.07.2015

Dla kogo Snapchat?

Taki sposób dzielenia się ze znajomymi swoimi zdjęciami czy myślami zapisanymi w wiadomości tekstowej wydaje się na pierwszy rzut oka dziwny. Okazuje się jednak, że twórcy doskonale wstrzelili się tą ideą w potrzeby współczesnego użytkownika w przedziale wiekowym 21-30 lat. Coraz większa popularność krótkich przekazów, które nie mają dużej wartości, ale pozwalają szybko ukazać swój aktualny nastrój, ciekawe zdarzenie czy zwyczajnie podzielić się chwilą ze swojego życia wymaga odpowiedniego nośnika. Snapchat dzięki nietrwałości wiadomości, zdjęć i filmów nie zajmuje pamięci telefonu, umożliwiając przekazywanie nieograniczonej ilości informacji swoim znajomym. Popularne selfie, zdjęcia swoich posiłków, krótkie nagrania sportowych wyczynów – to wszystko można przekazać w ciągu jednej chwili. A przy tym mieć pewność, że trafi to wyłącznie do wybranych odbiorców i zostanie usunięte natychmiast po wyświetleniu. Snapchat zadbał bowiem o prywatność swoich użytkowników i umożliwia dużą selekcję znajomych, co pozwala zachować bezpieczeństwo. Nie jest jednak platformą wyłącznie dla prywatnych użytkowników – z jego ogromnej popularności zaczęły również korzystać firmy.

 

Snapchat i marketing

 

Snapchat okazał się świetnym sposobem na zbliżenie się do swoich fanów, pokazanie im swojego codziennego życia, a co za tym idzie – wykreowanie takiego wizerunku, jaki wpłynie na zwiększenie swojej popularności. Skorzystało z tego już wiele sław i blogerów, potencjał zauważyły także znane marki – choćby McDonald’s, H&M czy HBO. Tzw snapy to zupełnie nowy sposób na przeprowadzenie ciekawej akcji promocyjnej i wzbudzenie zainteresowania wśród fanów. Znikające informacje podgrzewają atmosferę i budują niespotykany dotąd kontakt z odbiorcą, dlatego na tę formę autoreklamy decyduje się coraz więcej firm. Duże pole do popisu pozwala prześcigać się w kreatywnych pomysłach, co sprawia, że młode marki mogą zabłysnąć wśród największych koncernów.

 

Źródła:

softonet.pl

socialpress.pl

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55