Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 12.10.2009

Deloitte: Gdzie polskie firmy szukają oszczędności?

Raport firmy Deloitte „Czas cięć. Szukanie oszczędności w polskich firmach – Trendy w optymalizacji kosztów w Polsce” ukazuje polskie firmy na kilka miesięcy przed drugim uderzeniem kryzysu. Spośród próby pięćdziesięciu polskich przedsiębiorstw, aż 66 proc. znajduje się obecnie w trakcie realizacji jakiegoś programu optymalizacji kosztów. 46 proc. badanych wskazuje, że prawdopodobieństwo uruchomienia takiego programu w najbliższym czasie jest bardzo wysokie. Widać więc, że polskie firmy niemal pospolitym ruszeniem racjonalizują swoje plany finansowe. W jakich obszarach szukają oszczędności, na jakiej podstawie wyznaczają cele optymalizacyjne, jakie wskazują warunki powodzenia sukcesu – słowem – jakie wnioski można wyciągnąć z sukcesów i błędów innych firm w trakcie optymalizacji?

Badane firmy wskazują następujące obszary, którym planują przyglądać się ze szczególną uwagą pod kątem racjonalizacji kosztów generowanych przez wskazane funkcje firmy:

Według Deloitte, kryzys stał się dla polskich przedsiębiorstw inspiracją do racjonalizowania wydatków. Wiele firm pyta naszych doradców biznesowych, jak reklama w wyszukiwarkach internetowych może być monitorowana pod kątem efektywności i przełożenia na stopę zwrotu z inwestycji. W przypadku linków sponsorowanych realizację planów reklamowych podsumowują miesięczne raporty, w których wskazywana jest liczba wyświetleń reklamy oraz ilość kliknięć. Dzięki temu firma wie, jak inwestycja przełożyła się na zysk. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to w tę usługę wpisana jest już zasada efektywności, ponieważ firmy płacą tylko za efekty prac pozycjonerskich – umieszczenie ich strony internetowej w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania na kluczowe dla firmy wyrażenia.

Z Raportu wnioskujemy, że polskie firmy będą coraz częściej poszukiwały takiej reklamy, która nad efektowność przedkłada efektywność.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55