Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Grafik i rysownik z ASP, dyrektor ds. sprzedaży, specjaliści od PR-u – co ci ludzie robią z naszym Newsletterem ReklamaWInternecie.pl?! Przeglądają, wertują i oceniają, zgłosiliśmy się bowiem do 8. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych.
Tym razem staniemy zatem w szranki z trochę innej bajki: będziemy porównywani z firmami z różnych branż pod kątem naszego młodego wydawnictwa elektronicznego. Motywacją do udziału w konkursie jest nie tylko wewnętrzna potrzeba sprawdzenia, jak w obiektywnej ocenie wypadają publikacje, w które wkładamy tyle serca i zaangażowania, lecz także chęć zweryfikowania naszych środków graficznych i redakcyjnych pod kątem zadowolenia czytelników.
Konkurs organizowany jest po raz ósmy przez Agencję Doradczo-Wydawniczą Agape, która skupia się na tworzeniu, wydawaniu i badaniu biuletynów firmowych. Wygląda na to, że jury będzie srogie. Zeszłoroczna edycja budzi respekt: w szranki stanęły wydawnictwa wielkich banków i koncernów kosmetycznych. Czyli: nasz rząd wielkości 🙂 A zatem, do piór!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: