Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 08.09.2008

Czy to działa? Badanie skuteczności reklam AdWords

Czy ludzie korzystają z wyszukiwarki, jeśli chcą szybko znaleźć jakąś informację? To tak powszechne zjawisko, że pytanie jest retoryczne, a celowość reklamowania się w wynikach wydaje się być równie pewna.

Natomiast w kampanii linków sponsorowanych można sprawdzić skuteczność reklamy, rozumianą jako dobór właściwych środków do osiagnięcia pożądanego celu reklamowego.

Przede wszystkim, należy zwrócić uwagę na trafność, czyli umiejętnie sformułowaną wartswę tekstową linków i dopasowanie słowa kluczowego czy też lokalizacji. Zależy ona od jakości reklamy i Wyniku Jakości, a jednocześnie wpływa na model kosztów CPC. Stąd też tak ważne jest, by w przemyślany sposób dobrać frazy kluczowe – pozwoli to na zoptymalizowanie kosztów; będziemy płacić adekwatnie do popularności frazy i za kliknięcia rzeczywiście zainteresowanych użytkowników.

Krótko mówiąc, dobra fraza pozwala skonstruować reklamę wycenioną tak, by wyświetlała się w jak najkorzystniejszej cenie.

Efekty z dobrze dobranych reklam są stosunkowo proste do osiągnięcia, jeżeli minimalna cena ofertowa dopasowana jest do sytuacji, a słowo kluczowe jest aktywne (czyli powoduje wyświetlanie się reklam). Jednocześnie należy mieć świadomość zmiennych trendów w wyszukiwaniu i przy pomocy specjalisty regularnie optymalizować kampanię.

Poręcznym narzędziem diagnostyki skuteczności reklam jest użycie ikony lupy obok wybranego słowa kluczowego na stronie Szczegóły grupy reklam. Naturalnie, pomocny jest w każdej chwili certyfikowany specjalista 🙂

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55