Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak donosi najnowszy raport przygotowany przez PriceWaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau, rynek reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych w pierwszym półroczu 2010 roku osiągnął rekordową wartość 12,1 miliarda dolarów, poprawiając tym samym wynik z 2008 roku. David Silverman, partner w PwC, w tegorocznym ożywieniu dostrzega doskonałą długoterminową perspektywę dla branży, która zarówno w przypadku promocji w wyszukiwarkach, jak również reklam graficznych odnotowała dwucyfrowy wzrost. 12,1 miliarda dolarów z pierwszego kwartału 2010 roku to aż o 11,3% wyższy wynik niż w poprzednim roku. Jest to również najlepszy rezultat dla I półrocza w całej historii badań. Eksperci z PwC i IAB na podstawie danych historycznych pokusili się nawet o konkluzję, że rynek reklamy internetowej, osiągając tak doskonały wynik w pierwszym półroczu, jest na dobrej drodze do pobicia także rocznego rekordu, który w 2008 wyniósł 23,4 mld dol.
Doskonała kondycja reklamy internetowej jest zauważalna nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale również w innych krajach świata. Uzupełniając raport PriceWaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau danymi zebranymi przez ZenithOptimedia Group możemy również zauważyć, że reklama internetowa już od dłuższego czasu odnotowuje systematyczny i największy spośród wszystkich innych kanałów reklamowych wzrost wpływów, który w pierwszej połowie 2010 roku osiągnął 13,5%.
Źródło: Lepsze prognozy dla rynku reklamy i Reklama internetowa w USA pobije rekord
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: