Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 13.10.2009

Czterowyrazowe zapytania zyskują

Firma Hitwise opublikowała najnowsze wyniki badań nad trendami w wyszukiwaniu. Wynika z nich, że użytkownicy Internetu zmieniają swoje przyzwyczajenia w zakresie wyszukiwania. Gdy firma przygotowuje się do rozpoczęcia działań reklamowych w wyszukiwarkach lub gdy takie działania chce optymalizować, powinna uwzględnić nie tylko warunki panujące w branży i na swoim rynku, ale również sposoby, jakich ich klienci użyją, aby wyszukać interesujące ich produkty czy usługi.

Producent mebli z regionu Dolnego Śląska może rozważyć zapytania jednowyrazowe (tj. „meble”), dzięki czemu nakieruje swoje działania reklamowe na bardzo ogólną grupę klientów zainteresowanych nie tylko kupnem mebli, ale również projektami mebli, aranżacją wnętrz czy też renowacją.

Lepsze doprecyzowanie oferty produktowej to wyrażenia typu „meble rattanowe Wrocław” – pozycjonowanie tego wyrażenia nakieruje firmę na klientów o bardzo sprecyzowanej potrzebie zakupowej. Dzięki pozycjonowaniu na różne kombinacje słów kluczowych, firma może osiągnąć pozycję lidera w kilku a nawet kilkunastu aspektach.

Najnowsze badania ukazują wzrost znaczenia zapytań wielowyrazowych oraz lekką tendencję spadkową wyrażeń jedno- i dwuwyrazowych. Dla analityków marketingu internetowego jasne są korzyści z dostosowania strategii reklamowej firmy do tych właśnie tendencji i uzupełnienie „słownika usług i produktów” o zapytania wielowyrazowe.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55