Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 16.09.2013

Content marketing w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są jedną z najpopularniejszych form prowadzenia działań marketingowych, dlatego nietrudno dziwić się że korzysta z nich aż 79% marketerów działających w obszarze promocji i reklamy danej firmy. W badaniach przeprowadzonych przez firmę Marketo, zaraz po social media znalazły się artykuły branżowe. Z badań wynika również, że połowa osób zajmujących się promocją firmy, stawia również na organizację eventów, wydarzeń, prowadzenie bloga, publikację case studies, czy nawet wysyłkę newsletterów. Mniejszą popularnością cieszą się natomiast reklama w tradycyjnych mediach, wydawanie e-booków, bądź organizacja wirtualnych konferencji.

Twitter, Facebook i LinkedIn – to właśnie portale społecznościowe, w których działania content marketingu są wykorzystywane najczęściej. Na czwartym miejscu znalazł się serwis YouTube, a reszta portali zajmuje łącznie zaledwie 8%.

Największym wyzwaniem dla wszystkich osób promujących swoją firmę w mediach społecznościowych jest jednak tworzenie odpowiednich, angażujących treści. Marketerzy stawiają również czoła produkcji wystarczającej ilości danych treści oraz zwracają szczególną uwagę na budżet przeznaczony na te działania.

Jednak wszystkie wyzwania, czy nawet przeszkody w skutecznej promocji firmy na pewno się opłacają. Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie – Facebook, przywiązuje dużą wagę do reklam. Już teraz stawia na komunikację obrazkową, która przyciąga uwagę wielu użytkowników – zapowiada powiększanie zdjęć w postach, linkach oraz reklamach, a także odświeżenie News Feedu. Większe zdjęcia z pewnością zaowocują w większą liczbę kliknięć.

Marketerzy – do dzieła! Social media czekają właśnie na Was.

Źródło: SocialPress

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55