Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Media społecznościowe są jedną z najpopularniejszych form prowadzenia działań marketingowych, dlatego nietrudno dziwić się że korzysta z nich aż 79% marketerów działających w obszarze promocji i reklamy danej firmy. W badaniach przeprowadzonych przez firmę Marketo, zaraz po social media znalazły się artykuły branżowe. Z badań wynika również, że połowa osób zajmujących się promocją firmy, stawia również na organizację eventów, wydarzeń, prowadzenie bloga, publikację case studies, czy nawet wysyłkę newsletterów. Mniejszą popularnością cieszą się natomiast reklama w tradycyjnych mediach, wydawanie e-booków, bądź organizacja wirtualnych konferencji.
Twitter, Facebook i LinkedIn – to właśnie portale społecznościowe, w których działania content marketingu są wykorzystywane najczęściej. Na czwartym miejscu znalazł się serwis YouTube, a reszta portali zajmuje łącznie zaledwie 8%.
Największym wyzwaniem dla wszystkich osób promujących swoją firmę w mediach społecznościowych jest jednak tworzenie odpowiednich, angażujących treści. Marketerzy stawiają również czoła produkcji wystarczającej ilości danych treści oraz zwracają szczególną uwagę na budżet przeznaczony na te działania.
Jednak wszystkie wyzwania, czy nawet przeszkody w skutecznej promocji firmy na pewno się opłacają. Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie – Facebook, przywiązuje dużą wagę do reklam. Już teraz stawia na komunikację obrazkową, która przyciąga uwagę wielu użytkowników – zapowiada powiększanie zdjęć w postach, linkach oraz reklamach, a także odświeżenie News Feedu. Większe zdjęcia z pewnością zaowocują w większą liczbę kliknięć.
Marketerzy – do dzieła! Social media czekają właśnie na Was.
Źródło: SocialPress
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: