Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 21.04.2016

Content a wyniki sprzedaży w sklepach internetowych

W zwiększaniu sprzedaży produktów lub usług przez internet pomaga połączenie dwóch istotnych aspektów: prezentacji oferty i treści przydatnej dla użytkownika sieci. Pamiętajmy, że unikalny tekst realizujący założenia SEO pomoże w odpowiednim wypozycjonowaniu strony sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Dlatego nie warto iść na łatwiznę kopiując teksty pomiędzy podstronami lub co gorsza, z innych sklepów.

Bądź indywidualistą

Przyjrzyj się konkurencji. Sprawdź, jakie mają treści na swoich stronach. Zastanów się, co byś w nich zmienił lub poprawił. Pamiętaj, że liczy się unikalność! Nawet jeżeli prowadzisz sklep o szerokim i podzielonym na wiele kategorii asortymencie, warto abyś zainwestował czas i środki w stworzenie oryginalnych treści, realizujących założenia SEO. Możesz spróbować napisać je sam bądź zlecić firmie zewnętrznej.

Odpowiadaj na potrzeby klientów

Aby treści prezentujące asortyment były rzeczywiście użyteczne dla odwiedzających sklep potencjalnych klientów, powinny udzielać odpowiedzi na najczęściej zadawane przez nich pytania. Spróbuj określić, czego mogą oczekiwać osoby kupujące w Twoim sklepie? Jakie mają pytania i wątpliwości? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne. Działaj intuicyjnie.

W sklepie odzieżowym można zatem zamieścić artykuły poradnikowe na temat doboru kreacji do okazji, a w sklepie ze zdrową żywnością na temat zasad zbilansowanego odżywiania. Oczywiście, jako że sieć jest pełna podobnych tekstów, powinny być one jak najwyższej jakości i przygotowane z pomysłem. Wysoką wartość merytoryczną treści warto wzbogacić o zdjęcia i krótkie filmiki prezentujące produkty.

Co zyskujesz?

Przykładając większą wagę do publikowanych w sklepie opisów i tekstów zwiększasz swoje szanse na:

– poprawę ruchu na stronie, a co za tym idzie wzrost sprzedaży,

– lepszą ocenę strony przez Google i osiągnięcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania,

– wyróżnienie spośród wielu podobnych firm,

– zbudowanie wizerunku eksperta w branży, w której działa sklep,

– osiągnięcie efektu marketingu wirusowego, tj. polecania Twojej strony wśród internautów,

– zbudowanie lojalności klienta.

 

Źródło: ekomercyjnie.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55