Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:25 min Ikona 11.05.2020

Co już możesz zrobić online dla swojej firmy?

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja wymusza przyspieszony proces cyfryzacji biznesów. Trwający stan zamrożenia wielu aktywności społecznych w świecie fizycznym sprawił, że w błyskawicznym tempie przedsiębiorcy zmieniają dotychczasowe struktury. Przekształcają organizację pracy, aby jak najlepiej funkcjonować. Pokazuje to, jak duże znaczenie ma w tym wymagającym czasie obecność biznesu w sieci. Aktywność online firm jeszcze nigdy wcześniej nie była tak ważna dla osiągania realnych korzyści.

Nie chcąc pozostać w tyle, nie wystarczy stać i czekać aż sytuacja się uspokoi. Trzeba ruszyć naprzód. Możesz już zacząć działać prężnie online, odpowiadając na najważniejsze potrzeby swoich klientów. Zebraliśmy krótkie porady, które możesz szybko wprowadzić w życie i pracować nad obecnością w sieci.  Zacznij działać!

Wprowadź aktualne informacje o działaniu firmy w dobie COVID-19

Klienci zwracają na to uwagę, ponieważ interesuje ich czy Twoja firma działa i w jaki sposób radzi sobie z kryzysem. Aktualizacja informacji jest ważna również dlatego, żeby klienci wiedzieli w jakich godzinach mogą się kontaktować z Twoją firmą, z jakiego sposobu płatności mogą korzystać, czy jaki rodzaj dostawy wybrać. Istotne znaczenie ma więc podanie aktualnych wiadomości na ten temat we wszystkich kanałach komunikacji. Upewnij się, że nowe informacje o działalności Twojej firmy znalazły się:

  • na Twojej stronie internetowej;
  • w wizytówce Twojej firmy w Google Moja Firma;
  • na portalach społecznościowych, m.in. Facebook.
Jeśli miałbyś jakiekolwiek wątpliwości, co do działania w tym obszarze, to skontaktuj się z nami – podpowiemy rozwiązanie, ale też możemy dokonać takiej aktualizacji za Ciebie w ramach naszej usługi.

Oceń przystępność swojej strony internetowej pod kątem użytkownika

Masz 10-20 sekund, żeby zatrzymać uwagę odbiorcy, który odwiedzi Twoją stronę internetową. Dlatego tak ważne jest, aby strona od pierwszej chwili zrobiła na użytkowniku dobre wrażenie. W tym celu sprawdź czy Twoja strona:

  • szybko się ładuje?
  • posiada intuicyjną nawigację?
  • jest przejrzysta i czytelna?
  • wyświetla wszystkie elementy (grafiki, wideo, treści)?
  • zawiera dane kontaktowe, do których łatwo dotrzeć?
  • umożliwia szybkie zakupy?
Oceń zawartość witryny swojej firmy pod kątem potrzeb odbiorców

Strona internetowa to wirtualna wizytówka Twojej firmy, dzięki której możesz docierać ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców. Obok aspektów technicznych, decydujących o komforcie korzystania ze strony, ogromne znaczenie ma jej zawartość. Chcąc zatrzymać uwagę odbiorców na dłużej oceń czy Twoja strona:

  • ma  wartościowe treści?
  • zawiera treści poradnikowe, poszerzające wiedzę klienta i pomagające w podjęciu decyzji zakupowej?
  • posiada wyraziste grafiki, dobrze obrazujące temat i przyciągające uwagę?
  • zawiera aktualne informacje o dostępności produktów i/lub usług?
Wykorzystaj dostępne narzędzia – także online – do usprawnienia kontaktu z klientami

Z doświadczenia wiemy, że klienci doceniają wsparcie specjalistów. Nie tylko przed dokonaniem zakupu produktu bądź usługi chętnie kontaktują się z doradcami, ale też liczą na profesjonalną obsługę posprzedażową. W obecnej sytuacji, gdy osobiste spotkania są niemożliwe, możesz wykorzystać komunikatory internetowe oraz dostępne oprogramowania IT, aby prowadzić z klientami wideokonferencje. Chcąc zapewnić jak najlepszy kontakt z klientami, sprawdź czy:

  • na Twojej stronie www i w innych kanałach komunikacji widnieją aktualne dane kontaktowe?
  • na Twojej witrynie można szybko i bez problemu dotrzeć do danych kontaktowych?
  • faktycznie łatwo można skontaktować się z Twoją firmą i ile czasu to zajmuje?
Wiemy jak ważny jest kontakt z klientem, dlatego stworzyliśmy narzędzie, które pomaga w obsłudze zapytań ofertowych. Jeśli myślisz, że takie rozwiązanie byłoby przydatne dla Ciebie, to skontaktuj się z naszymi doradcami.

Zaangażuj się w prowadzenie profili firmowych w social mediach

Obecność biznesu w internecie wiąże się nie tylko z posiadaniem strony www, ale także z obecnością w mediach społecznościowych. Prowadzenie profilu firmowego wymaga zaangażowania, ale przynosi realne korzyści, ponieważ pozwala zbudować aktywną społeczność wokół marki. Praca nad tworzeniem więzi między odbiorcą a marką, przekłada się na większe zaufanie klienta wobec firmy, a tym samym utrzymanie jego zainteresowania i lojalności. Prowadząc profil firmowy w mediach społecznościowych:

  • sprawdź czy wszystkie podstawowe informacje o firmie uzupełniłeś;
  • przeanalizuj jakie posty cieszyły się największym zainteresowaniem (Facebook, LinkedIn, Instagram umożliwiają podgląd statystyk);
  • publikuj regularnie, nie dając o sobie zapomnieć;
  • analizuj zachowania odbiorców i wchodź z nimi w interakcje.
Aktywności online ułatwiają sprawną obsługę Klientów w tym trudnym okresie, a jednocześnie pozwalają być w stałym kontakcie z odbiorcami oferty marki. Jak podpowiedzieliśmy – wiele możesz już teraz zrobić sam, ale jeśli tylko potrzebujesz wsparcia webmasterskiego, spersonalizowanego doradztwa czy innej pomocy, to chętnie zaangażujemy się we współtworzenie planu rozwoju Twojego biznesu online.  
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55