Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nie chcąc pozostać w tyle, nie wystarczy stać i czekać aż sytuacja się uspokoi. Trzeba ruszyć naprzód. Możesz już zacząć działać prężnie online, odpowiadając na najważniejsze potrzeby swoich klientów. Zebraliśmy krótkie porady, które możesz szybko wprowadzić w życie i pracować nad obecnością w sieci. Zacznij działać!
Wprowadź aktualne informacje o działaniu firmy w dobie COVID-19
Klienci zwracają na to uwagę, ponieważ interesuje ich czy Twoja firma działa i w jaki sposób radzi sobie z kryzysem. Aktualizacja informacji jest ważna również dlatego, żeby klienci wiedzieli w jakich godzinach mogą się kontaktować z Twoją firmą, z jakiego sposobu płatności mogą korzystać, czy jaki rodzaj dostawy wybrać. Istotne znaczenie ma więc podanie aktualnych wiadomości na ten temat we wszystkich kanałach komunikacji. Upewnij się, że nowe informacje o działalności Twojej firmy znalazły się:
Oceń przystępność swojej strony internetowej pod kątem użytkownika
Masz 10-20 sekund, żeby zatrzymać uwagę odbiorcy, który odwiedzi Twoją stronę internetową. Dlatego tak ważne jest, aby strona od pierwszej chwili zrobiła na użytkowniku dobre wrażenie. W tym celu sprawdź czy Twoja strona:
Strona internetowa to wirtualna wizytówka Twojej firmy, dzięki której możesz docierać ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców. Obok aspektów technicznych, decydujących o komforcie korzystania ze strony, ogromne znaczenie ma jej zawartość. Chcąc zatrzymać uwagę odbiorców na dłużej oceń czy Twoja strona:
Zaangażuj się w prowadzenie profili firmowych w social mediach
Obecność biznesu w internecie wiąże się nie tylko z posiadaniem strony www, ale także z obecnością w mediach społecznościowych. Prowadzenie profilu firmowego wymaga zaangażowania, ale przynosi realne korzyści, ponieważ pozwala zbudować aktywną społeczność wokół marki. Praca nad tworzeniem więzi między odbiorcą a marką, przekłada się na większe zaufanie klienta wobec firmy, a tym samym utrzymanie jego zainteresowania i lojalności. Prowadząc profil firmowy w mediach społecznościowych:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: