Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w Google wymaga prawdziwie eksperckiej wiedzy o specyfice i możliwościach programu AdWords. Kładąc nacisk na profesjonalizm działań, kształcimy kadrę specjalizującą się w tym zakresie – w planowaniu strategii i obsłudze kampanii linków oraz jej optymalizacji. Od ponad 3 lat nasza firma – jako jedna z pierwszych w Polsce – może poszczycić się wypracowanym statusem Google Advertising Professional.
Przetarliśmy w ten sposób szlaki dla rozwoju SEM (Search Engine Marketing – marketingu w wyszukiwarkach internetowych) wśród polskich agencji interaktywnych i tworzenia elastycznych strategii promocji w Google. Warto dodać, że status Google Advertising Professional jest przyznawany przez wyszukiwarkowego giganta tylko tym firmom, które spełnią szereg wymagań formalnych i finansowych oraz dbają o wysoką jakość kampanii, czego mierzalnym efektem jest liczba i ciągłość kont AdWords prowadzonych przez naszą firmę na rzecz dla Klientów biznesowych.
W ramach programu kształcimy specjalistów Google AdWords Individual. Otrzymanie certyfikatu wymaga zdania kilku egzaminów o rosnącym stopniu zaawansowania, przygotowanych przez firmę Google, na które składają pytania teoretyczne i praktyczne w dziedzinie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych Google AdWords w postaci reklam tekstowych i graficznych w wynikach wyszukiwania Google, sieci partnerskiej, stronach z treścią. Zagadnienia egzaminacyjne obejmują również wyższe stopnie wtajemniczenia w przygotowanie efektywnych strategii Search Engine Marketingu: szczegółowego, wielopoziomowego raportowania oraz eksperckiej analityki umożliwiającej maksymalizowanie liczby konwersji z reklam.
Dzięki wewnętrznym programom szkoleniowym, wykształciliśmy już 10 profesjonalistów, i szkolimy kolejnych, którzy firmują swoją pracę na rzecz kampanii naszych Klientów statusem certyfikowanego specjalisty. Biorąc pod uwagę, że w Polsce osób wyróżnionych takim statusem jest nadal tylko kilkadziesiąt, możemy powiedzieć, że mamy kadrę najlepiej przygotowaną do tworzenia i monitorowania skutecznych kampanii linków sponsorowanych. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku na reklamy o mierzalnym efekcie, planujemy dalszy rozwój firmy pod kątem reklamy pay per click. Ten bardzo korzystny model cenowy wzbudza coraz większe zainteresowanie przedsiębiorców i w celu spełnienia tych oczekiwań szkolimy kolejne osoby do prowadzenia kampanii PPC.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: