Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nie ma wątpliwości, że Internet to kluczowe medium dla osób zajmujących wysokie stanowiska. Kierownicy firm odnajdują interesujące ich wiadomości głównie na stronach www.
Badanie wykonane przez TechWeb serwisu Forbes.com oraz firmy Gartner wskazują, że od roku 2004 odsetek osób szukających informacje biznesowe w Sieci wzrósł o 30%. Wynosi on w tym momencie aż 67%. Ponadto w tym samym okresie aż o 36% zanotowano spadek odsetek osób czytających Wall Street Journal. Kolejną informacją uzyskaną z analizy „Digital Influence Index” jest fakt, że Internet ma największy wpływ na decyzje podejmowane przez konsumentów. Krótko mówiąc, Internet potrafi skutecznie namówić użytkownika do zakupu.
Te wiadomości są pożywką dla stwierdzenia, że w niedługim czasie biznes nie będzie istniał bez Internetu. Trafiając do tak istotnych grup docelowych i mając tak duży wpływ na konsumentów, może okazać się medium nie tylko wygodnym i modnym, lecz wręcz niezbędnym dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorczości. Myśląc o promocji, czy wejściu na rynek, nie można pominąć Internetu, a raczej warto od niego właśnie zacząć ekspansję i walkę z konkurencją.
Nie tylko szefowie najbardziej cenią sobie informacje zaczerpnięte z Internetu. Wszystkie grupy wiekowe mają do czynienia z Siecią. Nie ma się czemu dziwić. Internet najszybciej informuje o zmianach, najnowszych informacjach, trendach, działaniach. Jest to najdynamiczniejsze i z dnia na dzień aktualizowane medium.
Kolejny już raz zauważamy to, czego obawiają się redaktorzy prasowi, radiowi, telewizyjni. Internet jest konsumowany z coraz większym apetytem, wielka maszyna brnie do przodu. Telewizja, radio, prasa zaczynają odchodzić do lamusa, chociaż… może właściwie nie trzeba wieszczyć ich końca, lecz nowy początek? Bo tak naprawdę tradycyjne media zaczynają wchodzić w wirtualny świat, czyli tam, gdzie rozwija się biznes.
Źródło: wirtualnemedia.pl
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: