Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Bing nie odpuszcza Google i walczy o rynek – z wyszukiwarki Microsoftu korzysta wg najnowszych analiz ponad 10% internautów, i tendencja jest rosnąca. Firma badawcza Nielsen Company ocenia, że w sierpniu w USA do Binga złożono 1,61 miliarda zapytań, co oznacza 10,7% udziału w rynku – w porównaniu z wyszukiwaniami w lipcu oznacza to wzrost o 22,1%.
Podkreśla się także, że trend się utzrymuje, co może oznaczać, ze Bing nie jest tylko modą, lecz ciekawą alternatywą dla wielu internautów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: