Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Konwersja, czyli pożądane zachowanie użytkownika w serwisie WWW, to jeden z najczęściej mierzonych i namierzanych parametrów. Bo przecież po to mamy stronę, inwestujemy w jej pozycjonowanie i promujemy w kampanii linków sponsorowanych, by internauta wszedł, zalogował się, zapisał do newslettera i KUPIŁ NASZ PRODUKT.
Prowadząc pozycjonowanie aktywność potencjalnych klientów sprawdzamy przy wykorzystaniu różnych statystyk. Niedługo jednak może okazać się, że jedyne wartościowe statystyki będzie dawać tylko Google Analytics. Dlaczego? Odpowiedzią jest planowane przez wyszukiwarkę Google szersze wykorzystanie technologii AJAX. W efekcie wszelkie systemy trackingowe, monitorujące, z jakich słów kluczowych wszedł internauta, stracą zastosowanie.
A wszystko dlatego, że tradycyjny adres
www.google.com/search?q=szukana_fraza
może zostać w statystykach zastąpiony przez
www.google.com/#q=szukana_fraza
i w efekcie nie będzie widać, z jakiego słowa kluczowego użytkownik wszedł do serwisu.
Prawdopodobnie będzie to widać tylko w Google Analytics.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: