Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Użytkowników internetu jest wielu. I tak, na przykład, wyszukiwarka Google.pl skupia ponad 90% polskich użytkowników sieci, co daje ponad 10 mln internautów. Zatem, jakie frazy wybrać by trafić z reklamą do większości? Zebranie wszystkich możliwych słów kluczowych związanych z promowaną usługą lub produktem jest pierwszym krokiem przy tworzeniu listy wyrażeń kluczowych. Następnie grupujemy wybrane wyrażenia kluczowe w podobne zestawy tematyczne np. jednego produktu. Przykładowo, sklep oferujący sprzedaż sprzętu komputerowego powinien mieć grupy wyrażeń związanych z: notebookami, monitorami, drukarkami, skanerami itp. Następnie wybieramy dopasowanie wyrażenia kluczowego. Dostępne formy omówiłam w ubiegłym tygodniu w lekcji: „Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego„. Tak przygotowana lista wyrażeń jest gotowa do emisji. Nadchodzi czas na obserwowanie wyników i ewentualne poprawki. Wybór fraz do promocji serwisu www jest bardzo trudny, a jednocześnie kluczowy przy tworzeniu kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google. Dlatego zachęcam do skorzystania z pomocy certyfikowanych specjalistów Google AdWords. Doświadczenie i wiedza poparta otrzymanym statusem Google Advertising Professional z pewnością pomoże w doborze oraz optymalizacji wyrażeń kluczowych.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: