Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 25.03.2008

Ani rusz bez poprawnych wyrażeń kluczowych!

Użytkowników internetu jest wielu. I tak, na przykład, wyszukiwarka Google.pl skupia ponad 90% polskich użytkowników sieci, co daje ponad 10 mln internautów. Zatem, jakie frazy wybrać by trafić z reklamą do większości? Zebranie wszystkich możliwych słów kluczowych związanych z promowaną usługą lub produktem jest pierwszym krokiem przy tworzeniu listy wyrażeń kluczowych. Następnie grupujemy wybrane wyrażenia kluczowe w podobne zestawy tematyczne np. jednego produktu. Przykładowo, sklep oferujący sprzedaż sprzętu komputerowego powinien mieć grupy wyrażeń związanych z: notebookami, monitorami, drukarkami, skanerami itp. Następnie wybieramy dopasowanie wyrażenia kluczowego. Dostępne formy omówiłam w ubiegłym tygodniu w lekcji: „Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego„. Tak przygotowana lista wyrażeń jest gotowa do emisji. Nadchodzi czas na obserwowanie wyników i ewentualne poprawki. Wybór fraz do promocji serwisu www jest bardzo trudny, a jednocześnie kluczowy przy tworzeniu kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google. Dlatego zachęcam do skorzystania z pomocy certyfikowanych specjalistów Google AdWords. Doświadczenie i wiedza poparta otrzymanym statusem Google Advertising Professional z pewnością pomoże w doborze oraz optymalizacji wyrażeń kluczowych.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55