Ikona 01:50 min Ikona 21.04.2008

Siła tkwi w słowach – zasady redagowania reklam Google AdWords

Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji – z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami): Ten wiersz wskazuje witrynę, która zostanie wyświetlona użytkownikowi po kliknięciu reklamy. Docelowy adres URL (maksymalnie 1024 znaki): Jest to strona, na którą trafiają użytkownicy po kliknięciu Państwa reklamy. Ten adres URL nie pojawi się w Państwa reklamie. Wielu reklamodawców wyświetla prostszy adres URL strony głównej swojej witryny, a linki do określonych stron docelowych zamieszcza w samej witrynie. Równie ważna jest poprawność i kultura języka. Siła przekonywania linku zależy od: – pisowni – treść musi być napisana poprawnie, zgodnie z zasadami języka; – spacji – użycia ich wyłącznie w sposób właściwy dla języka naturalnego; – interpunkcji – przesada w tym wypadku jest bardzo szkodliwa, szczególnie nadmiar wykrzykników; – gramatyki – karkołomne użycia słów, dziwne formy, innowacyjność, „kreatywna” gramatyka – niedozwolone! – użycia wielkich liter; – częstotliwości powtórzeń – i tutaj rządzi reguła, iż co za dużo, to niezdrowo. Poza zgodnością z zasadami typowo językowymi, tworzenie reklam AdWords musi odbywać się zgodnie z zasadami Google. Informacje muszą być zgodne z prawdą, dlatego nie wolno używać słów niecenzuralnych, obraźliwych. Ostrożnie należy należy posługiwać się argumentami „najlepszy”, „najtańszy” oraz porównaniami do konkurencji – są to twierdzenia w jakiś sposób mierzalne. Pytanie zasadnicze przy kreowaniu chwytliwego tekstu reklamy AdWords brzmi zatem: jak pisać prawdę w sposób wabiący klienta? To zagadka reklamy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:55 min 24.04.2008 Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 00:45 min 08.05.2008 Choć wielu specjalistów do spraw pozycjonowania już od dłuższego czasu ignoruje lub znacząco umniejsza znaczenie parametru PageRank dla wyników wyszukiwania Google, faktem jest, że parametr ten wciąż budzi spore zainteresowanie. Nic dziwnego, skoro podczas jego aktualizacji przez wyniki wyszukiwania przechodzą mocniejsze i słabsze wstrząsy. Czy warto więc dbać o wartość tego parametru? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 21.04.2008 Agencja planowania i zakupu mediów GroupM przewiduje, że już niebawem Internet prześcignie telewizję, radio oraz prasę pod względem wielkości inwestycji na reklamę. Jest to naturalne zjawisko związane z popularyzowaniem się sieci i ciągłym wzrostem dostępu do Internetu w społeczeństwie. Zapraszamy do bardziej szczegółowego zapoznania się z prognozami GroupM. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700