Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google ma bogate wnętrze

Opublikowano: 10-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Designerskie i gadżeciarskie - tak można określić wnętrze biura firmy Google ulokowanego na 2 600 m kwadratowych w jednym z wrocławskich biurowców.

Korporacja jest obserwowana i oceniana z różnych perspektyw: monopolu na porządkowania zasobów informacji, kształtowania specyficznej działalności biznesowej i gustów masowego odbiorcy (co jest na topie, to znajdziesz w Google. A co pokaże Google, to jest na topie... ), kultury organizacyjnej i legendarnego już sposobu rekrutowania i traktowania pracowników. Ale w Google ciekawe są także ... ściany, wykładziny i meble. Pomysł na wystrój wnętrza polskiego biura firmy, zatrudniającego wielonarodowy zespół i obsługującego kilka krajów europejskich w zakresie wsparcia kampanii AdWords, jest bowiem odzwierciedleniem filozofii zarządzania w Google.

Po pierwsze: kolory. Barwy logo Google prawdopodobnie większość ludzi na świecie zna na pamięć - grają więc one także kluczową rolę w budowaniu atmosfery biura. Do tego niebanalne formy i faktury: złudzenie wody na wykładzinach i kamieni na ścianach, lada recepcyjna w kształcie walca. Do tego dochodzą rozwiązania funkcjonalne, mające na celu maksymalizację komfortu pracy.

Google także od kuchni buduje wizerunek przyjaznego, kolorowego miejsca - wszystko po to, by przyciągać talenty, które rozwiną aktualne technologie i usługi giganta, będą wspierać firmy współpracujące i przedsiębiorców oraz będą żywym wcieleniem filozofii jednej z najbardziej frapujących organizacji na świecie.

Obecność filii korporacji we Wrocławiu jest oczywiście także reklamą miasta. Google tak prezentuje Wrocław w Sieci:

Jednostka obsługuje nie tylko Polskę, lecz również Niemcy, Francję, Rosję. Usytuowanie tak ważnego oddziału jest z pewnością znakiem, że Polska branża marketingu w wyszukiwarkach nabrałą rozpędu :-)

Źródło: Google Blog

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się