Ikona 01:00 min Ikona 09.11.2009

Wybrano najlepsze e-sklepy

Ranking portalu Money.pl oraz tygodnika Wprost wyłonił najlepsze e-sklepy 2009 roku. Przy ocenie jury brało pod uwagę najważniejsze – z punktu widzenia klientów – cechy sklepów. Wprost i Money oceniały asortyment (liczba produktów w sklepie, podział tematyczny, narzędzia i funkcje ułatwiające poznanie oferty), funkcjonalność informacji o produkcie (a więc opisy towarów, opinie, dostępność, narzędzia pomagające podjąć decyzje o zakupie), procedurę zamawiania i dostawę zakupów (w tym między innymi funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień, możliwości korekty, reklamacje, czas realizacji, śledzenie przesyłki) czy też poziom interakcji z klientem (dostępne kanały kontaktu, możliwość subskrypcji informacji). Ranking wziął pod uwagę najistotniejsze cechy e-sklepów z punktu widzenia klienta – w e-sklepie ma być bezpiecznie, szybko, wygodnie, a do tego najlepiej, aby zakupy nosiły jednak znamiona interakcji z człowiekiem. Przyjęte przez Wprost i Money.pl kryteria zgadzają się z publikowanymi przez nas jakiś czas temu badaniami o tym, jak e-sklepy powinny zapobiegać zjawisku „porzuconych koszyków”: „E-sklep: rozwiać ostatnie wątpliwości kupującego”. Zwycięzcom gratulujemy!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 16.11.2009 Jesień, wielkimi krokami zbliża się zima, a więc okres zachorowań można uznać za otwarty. Sezon grypowy w pełni, a Google serwuje nam kolejną nowość. Tym razem zdrowotną, a dokładniej szacuje aktywność grypy na świecie. I robi to w taki sposób, że mieszkańcom Ameryki podpowiada nawet, gdzie mogą się zaszczepić. Zapraszamy do zapoznania się z Google Flu Trends. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 30.11.2009 Wszyscy lubimy nowości – tym bardziej, jeżeli wprowadza je koncern, którego poczynania bacznie śledzimy. Tym razem pragniemy przedstawić kilka nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w wyszukiwarce Bing. Należą do nich m.in. obecność powiązanych wyników wyszukiwania, ujednolicenie źródeł tekstów, a także możliwość wyszukiwania filmów według np. długości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 05.11.2009 Jak się okazuje rok 2009 był bardzo istotny dla marketingu w wyszukiwarkach internetowych. A także bardzo łaskawy dla tej branży. O ile w innych mediach, takich jak telewizja, radio czy prasa, mieliśmy do czynienia z cięciami budżetowymi na reklamę, to promocja w Internecie ma się całkiem dobrze, a co więcej - ciągle przyspiesza. Zachęcamy do sprawdzenia krótkiego podsumowania. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700