Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google dla agencji - Google dla klienta

Opublikowano: 28-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Jak odnieść sukces w Internecie i jak go zmierzyć? Jak pomóc przedsiębiorcom w  wyeksponowaniu ich przewag konkurencyjnych w zatłoczonym środowisku internetowy? Te pytania nurtują nas i inspirują do opracowywania nowych rozwiązań i strategii marketingowych w Internecie, pomocnych firmom ze wszystkich branż gospodarki w osiąganiu sukcesu w Internecie.

Między innymi w poszukiwaniu nowych odpowiedzi na te pytania Ania Wojciechowska i Łukasz Machura reprezentowali Sunrise System podczas spotkania "Google dla agencji", zorganizowanym przez polski oddział Google w warszawskiej Fabryce Trzciny w dniu 13 października.

W programie spotkania znalazły się tematy takie jak:
SEM - jak to robić? Co małe i średnie firmy wiedzą o reklamie w internecie? Kampania idealna: jak dostosować kampanię do celów klienta, jakich narzędzi użyć, jak zbudować kampanię wysokiej jakości? Jak się wyróżnić? AdWords to nie wszystko.
Mohammad Gawdad mówił o potrzebie obserwowania trendów, Piotr Kowalski o celach, narzędziach i strategiach dobrej kampanii. Specjaliści z Google naświetlili pewne tendencje dojrzałych i wschodzących rynków internetowych - ważną informacją jest na przykład fakt, iż duża liczba firm nie ma jeszcze strony internetowej, a spośród nich część nie zamierza jej tworzyć.

Świadczy to o wciąż niskim stanie wiedzy na temat roli i możliwości Internetu - dużo jest jeszcze do zrobienia. Z drugiej strony, firmy obecne w Internecie odczuwają już duży ścisk, ostrą rywalizację i oddech konkurencji na plecach, stąd kluczowym jest dla nich wywalczenie sobie priorytetowej pozycji w naturalnych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania.

Badania i obserwacje Google pokazują, że sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest dużym polem do działania, jeżeli chodzi o budowanie strategii e-marketingowych i uczenie się, jak z internauty zrobić wiernego klienta.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się