Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Rok 2010 - rokiem reklamy w wyszukiwarkach

Opublikowano: 19-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Jak pokazuje raport przygotowany przez eMarketer, na podstawie danych IAB Europe, Screen Digest i PricewaterhauseCoopers - w 2010 roku największy skok nakładów na promocję odnotuje reklama internetowa. Wedle szacunkowych danych - przedsiębiorstwa w całej Europie wydadzą średnio o 11,4% więcej na reklamę w sieci niż w roku ubiegłym. Raport wyjaśnia, że pod dość enigmatyczną nazwą „reklama internetowa” ukrywa się przede wszystkim reklama w wyszukiwarkach. 2010 rok będzie też dobrym okresem dla reklamy bannerowej w sieci. Wzrost nakładów reklamodawców na ten środek promocji sięgnie 5%. Jak ocenia eMarketer – inne formaty reklamy internetowej będą traciły na popularności.

Mimo wyraźnego przesunięcia akcentów, wciąż silną pozycję w świadomości (i portfelu) reklamodawców ma reklama telewizyjna. Wynika to z niskiego cały czas procentu gospodarstw domowych wyposażonych w stałe łącze internetowe.

źródło: Rzeczpospolita

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się