Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Czterowyrazowe zapytania zyskują

Opublikowano: 13-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Firma Hitwise opublikowała najnowsze wyniki badań nad trendami w wyszukiwaniu. Wynika z nich, że użytkownicy Internetu zmieniają swoje przyzwyczajenia w zakresie wyszukiwania. Gdy firma przygotowuje się do rozpoczęcia działań reklamowych w wyszukiwarkach lub gdy takie działania chce optymalizować, powinna uwzględnić nie tylko warunki panujące w branży i na swoim rynku, ale również sposoby, jakich ich klienci użyją, aby wyszukać interesujące ich produkty czy usługi.

Producent mebli z regionu Dolnego Śląska może rozważyć zapytania jednowyrazowe (tj. "meble"), dzięki czemu nakieruje swoje działania reklamowe na bardzo ogólną grupę klientów zainteresowanych nie tylko kupnem mebli, ale również projektami mebli, aranżacją wnętrz czy też renowacją.

Lepsze doprecyzowanie oferty produktowej to wyrażenia typu "meble rattanowe Wrocław" - pozycjonowanie tego wyrażenia nakieruje firmę na klientów o bardzo sprecyzowanej potrzebie zakupowej. Dzięki pozycjonowaniu na różne kombinacje słów kluczowych, firma może osiągnąć pozycję lidera w kilku a nawet kilkunastu aspektach.

Najnowsze badania ukazują wzrost znaczenia zapytań wielowyrazowych oraz lekką tendencję spadkową wyrażeń jedno- i dwuwyrazowych. Dla analityków marketingu internetowego jasne są korzyści z dostosowania strategii reklamowej firmy do tych właśnie tendencji i uzupełnienie "słownika usług i produktów" o zapytania wielowyrazowe.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się