Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Jak zrobić biznes za pomocą Google, czyli gdzie soczewka, a gdzie okular (c.d.)

Opublikowano: 08-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

„Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza...” zatem:

8. Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii AdWords, sprawdźcie jak na tle konkurencji wygląda Wasz sklep. Czy Wasza oferta jest dość rozległa? Czy ceny nie są zbyt wygórowane? Czy czasem inni nie mają ciekawszej oferty? Linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, a nie „wymuszają” robienie biznesu – warto o tym pamiętać.

9. Zróbcie porządek na stronie, pogrupujcie produkty możliwie przejrzyście , udostępnijcie klarowny panel nawigacji na stronie, i niech będzie on widoczny, niech bije po oczach. Klient na stronie jest zaledwie kilka sekund – niech szybko zrozumie, gdzie i jak ma odnaleźć poszukiwane produkty.

10. Niech strona zaprasza, a nie zniechęca do zakupów. Jeśli strona spowita jest w ciemne barwy, a dzięki niej chcecie sprzedać np. soczewki, to klient może powiedzieć: „czarno to widzę”. I z biznesu nici. Nie psujcie kontaktu na samym początku, po wstępnym zainteresowaniu internauty.

11. Poszerzajcie ofertę, ułatwiajcie klientowi kontakt z Wami. Jeśli klient może liczyć na szybką obsługę: dziś zamówi, jutro dostanie – to postarajcie się o taki tryb kontaktu. W sieci nie ma czasu na opóźnienia, wszystko dzieje się w tempie Google (ekspresowym).

12. Przygotowaliście ofertę specjalną, to pokażcie to w treści linku – nic tak nie zaciekawia jak promocja czy gratisy. Nie chowajcie swoich pomysłów zwiększających sprzedaż. Wyraz: gratis czy promocja jeszcze długo będzie przyprawiał o szybsze bicie serca klientów.

13. Rozszerzajcie grono odbiorców Waszych reklam. Google proponuje zamieszczanie linków sponsorowanych na setkach stron z treścią. Jeśli np. strona fanów motoryzacji przyciąga codziennie setki, tysiące koneserów czterech kółek, to czy nie warto im podesłać swoich reklam: warsztatu samochodowego, nowej oferty opon na zimę czy komisu z samochodami?

Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się