Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Case study - sukces to nie przypadek

Opublikowano: 28-03-2008

SukcesCzy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu - najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.

FALCO wyróżnia się na rynku dzięki autorskim program szkoleniowym i metodom doradczym. Klienci cenią nas sobie za nastawienie na długofalowy efekt, dopasowanie treningów do potrzeb szkolonego zespołu. Naszymi partnerami są renomowane uczelnie, organizacje i firmy doradcze z całego kraju.

Certyfikowana jakość usług jest naszym kolejnym powodem do dumy.

Chcieliśmy, by i nasi przyszli klienci wiedzieli to, co wiemy o sobie my – że należymy do najlepszych. Wybór partnera nie mógł być w tej sytuacji przypadkiem – braliśmy pod uwagę jedynie lidera w branży usług internetowych. Od ponad dwóch lat z pełnym zaufaniem czuwanie nad dobrą kondycją naszej witryny www w wyszukiwarkach powierzamy poznańskiej firmie Sunrise System.

Od samego początku mogliśmy liczyć na pełen profesjonalizm. Indywidualnie przydzielony opiekun rozpoczął pracę nad stroną www.gdsfalco.pl od badania parametrów pod kątem działania wyszukiwarek. Sprawdzono także, na jakie wyrażenia kluczowe pozycjonują się nasi rynkowi rywale. Po tej analizie specjalista w zakresie pozycjonowania skupił się na wyrażeniach, których promocja miała najlepiej wpłynąć na widoczność naszej strony w wyszukiwarce.

Jak to się dzieje, że internauci nagle tak chętnie wchodzą na naszą stronę? Ponieważ widzą ją jako jedną z pierwszych. Dobrze przygotowani pozycjonerzy potrafią przewidzieć, jakie wyrażenia są wpisywane przez internautów do wyszukiwarki. Przewidują bezbłędnie – bo stosują narzędzia licencjonowane przez Google. Dzięki temu promują nas na konkretne wyrażenia, pożądane przez użytkowników Internetu. Wygląda to trochę jak magiczne zaklęcie: klient wypowiada życzenie, a my pojawiamy się, by je spełnić…

Decyzja o podjęciu współpracy z firmą pozycjonerską okazała się marketingowym strzałem w dziesiątkę – w pierwszą dziesiątkę w Google!

Wirtualnie silna pozycja przełożyła się na realne wyniki – zaczęto postrzegać naszą firmę jako lidera w branży szkoleniowej. We współczesnej rzeczywistości rynkowej wiele konkretnych decyzji podejmuje się pod wpływem wiedzy dostępnej wirtualnie. Krótko mówiąc, najlepszy biznes można zrobić dzięki Internetowi.

Słupki statystyk oglądalności strony nie kłamią:

Wykres

Odkąd nasza strona jest w ścisłej czołówce w wyszukiwarkach, liczba zapytań ofertowych wzrosła w ciągu 3 miesięcy o 170%. Co jednak najistotniejsze, liczba konkretnych zamówień płynących z sieci wzrosła blisko czterokrotnie!

Trudno nie być zadowolonym z takich wyników. Chcemy więcej. Dlatego w najbliższym czasie do 10 wyrażeń, na które z takim sukcesem promuje się FALCO, chcemy dobrać kolejne. Dobre wyrażenia kluczowe to – jak sama nazwa wskazuje - klucz do sukcesu.

Mariusz Lipkowski - Założyciel i Wspólnik GDS Falco oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Promotorów Innowacji i Jakości PROINNOVA

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się