Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Jeszcze wyżej, jeszcze szybciej

Opublikowano: 13-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

We believe in change - hasło Baracka Obamy przychodzi na myśl dziś, gdy podekscytowani testujemy nową wyszukiwarkę Google. Jeszcze w fazie testów, jeszcze pre-beta, lecz widać już pierwsze zmiany na jeszcze lepsze. Przy okazji - ukłony w stronę giganta wyszukiwania – konkurencja ledwo majaczy na horyzoncie (wprowadzony z końcem lipca Bing, rozpoczęcie współpracy pomiędzy Microsoft i Yahoo) a Google Inc. już wprowadza innowacje. Nowa wyszukiwarka nosi roboczą nazwę Caffeine, ma być szybsza, dokładniejsza i bardziej kompleksowa.

Jeszcze niewiele można powiedzieć o Google Caffeine, wiemy jednak, że dobrą wyszukiwarkę można poznać po tym, jak szybko indeksuje i zwraca nowe informacje na stronach. Z naszych pierwszych testów wynika, że Google Caffeine w aspekcie aktualności pokazuje ogromną siłę.

Co to oznacza dla firm?
Google Caffeine jest jeszcze bardziej nakierowana na słowa kluczowe, co dla firm, które opierają swoją promocję na marketingu w wyszukiwarkach internetowych może w niedługim czasie oznaczać konieczność wprowadzenia zmian w strategiach promocji. Jeszcze szybsza aktualizacja stron i ich indeksowania okaże się błogosławieństwem dla tych firm, które mocno koncentrują się na pozycjonowaniu i dbają o ten aspekt marketingu. Profesjonalna praca nad stroną będzie szybciej przynosiła owoce w postaci wyższych miejsc w wyszukiwarce. Nowa wyszukiwarka może znacznie zmienić dzisiejszy układ konkurencji na pierwszych stronach wyszukiwań.

Kilka łyków czarnej kawy, dawka kofeiny i... pracę nad lepszymi pozycjami uzyskiwanymi jeszcze szybciej czas zacząć :)

Wszystkich zapraszamy na kawę z ekspresu do Google...

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się