Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Rośnie konkurencja Google - umowa Yahoo z Microsoftem

Opublikowano: 30-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Rośnie konkurencja Google

Umowa Yahoo-Microsoft, najgorętszy 'deal' tego roku, została wczoraj oficjalnie zawarta. Yahoo reprezentowała Carol Bartz, Microsoft zaś Steven A. Ballmer. Informacje o długo oczekiwanej umowie partnerskiej rozniosły się po całym świecie pozycjonowania i reklamy online z szybkością łączy internetowych.

Jak to w świecie hiper-komunikacji bywa, w chwilę po pojawieniu się pierwszych informacji prasowych widzieliśmy też komentarze tych, dla których prosta czynność wyszukiwania okazała się sposobem na zarabianie gigantycznych pieniędzy.

Połączenie technologii Microsoft i silnej pozycji w mediach i reklamie Yahoo wirtualny świat przywitał z zadowoleniem w skali od umiarkowanego aż po entuzjastyczne. Wielu – bardzo słusznie – widzi w tej współpracy szansę na złamanie monopolu Google w wyszukiwarkach internetowych.

Rośnie konkurencja Google

Maraton, jaki poprzedził zawarcie umowy pomiędzy Yahoo i Microsoft, doczekał się już wielu publikacji, my zaś możemy odnotować reakcje reklamodawców na całym świecie, którzy w reklamę linków sponsorowanych inwestują od kilku groszy do kilku tysięcy dolarów dziennie wiedząc, że ta nieinwazyjna metoda reklamy informacyjnej sprawdza się najlepiej w przypadku ich biznesów online i innych przedsięwzięć gospodarczych.

Przychylamy się do tego powszechnego entuzjazmu wobec nowo zawartej umowy i czekamy na jeszcze więcej możliwości reklamy w wyszukiwarkach, obejmującej pozycjonowanie, linki sponsorowane - i być może, już niedługo, nowości?

Źródło: nytimes.comadage.com

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się