Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Ani rusz bez poprawnych wyrażeń kluczowych!

Opublikowano: 25-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Użytkowników internetu jest wielu. I tak, na przykład, wyszukiwarka Google.pl skupia ponad 90% polskich użytkowników sieci, co daje ponad 10 mln internautów. Zatem, jakie frazy wybrać by trafić z reklamą do większości? Zebranie wszystkich możliwych słów kluczowych związanych z promowaną usługą lub produktem jest pierwszym krokiem przy tworzeniu listy wyrażeń kluczowych. Następnie grupujemy wybrane wyrażenia kluczowe w podobne zestawy tematyczne np. jednego produktu. Przykładowo, sklep oferujący sprzedaż sprzętu komputerowego powinien mieć grupy wyrażeń związanych z: notebookami, monitorami, drukarkami, skanerami itp. Następnie wybieramy dopasowanie wyrażenia kluczowego. Dostępne formy omówiłam w ubiegłym tygodniu w lekcji: "Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego". Tak przygotowana lista wyrażeń jest gotowa do emisji. Nadchodzi czas na obserwowanie wyników i ewentualne poprawki. Wybór fraz do promocji serwisu www jest bardzo trudny, a jednocześnie kluczowy przy tworzeniu kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google. Dlatego zachęcam do skorzystania z pomocy certyfikowanych specjalistów Google AdWords. Doświadczenie i wiedza poparta otrzymanym statusem Google Advertising Professional z pewnością pomoże w doborze oraz optymalizacji wyrażeń kluczowych.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się