Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Najlepsze SEO - pozycjonowanie docenianą formą reklamy

Opublikowano: 25-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Najlepsze SEO Połowa amerykańskich marketerów, pytana przez Forbesa, za najbardziej efektywną formę reklamy uznaje SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.

W dalszej kolejności wysoko oceniany jest e-mail marketing, kampanie typu CPC (cost per click), czyli linki sponsorowane. Według pytanych menedżerów, wymienione formy promocji najskuteczniej zwiększają konwersję.

Firmy o dużych budżetach reklamowych często jeszcze dywersyfikują działania reklamowe, uderzając do różnych mediów, korzystając nie tylko z pozycjonowania, czy kampanii CPC. Deklarowane na kolejny rok budżety będą jednak lokowane inaczej - przynajmniej przez połowę ankietowanych przedsiębiorstw. Te pieniądze mają być przeznaczone na marketing wirusowy, SEO i targetowanie behawioralnie, a więc w dużej mierze na Google.

Źródło: Interaktywnie.com

Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
#1Włodek2009-07-31 17:44:09
Zgadzam się z treścią artykułu.Rozpocząłem pozycjonowanie strony dwa miesiące temu.Moje doświadczenia z linkiem sponsorowanym mają dwuletnią historię.Jest to forma skuteczna ale pod warunkiem jednoczesnego skupienia się na optymalizacji serwisu.Dla tych którzy maja ograniczony budżet polecam przede wszystkim SEO i później uzupełnienie wizerunku przy pomocy linku sponsorowanego.Ale ci którzy robią to samodzielnie muszą uważać aby cała ich praca nie była strzałem kulą w płot.Myślę o dużym współczynniku odrzuceń , na poziomie 60 i więcej procent.To po prostu oznacza nietrafione formy reklamy.Pozdrawiam
PS. Potrzebuje kontaktu do dobrego copywritera- (e-mail marketing)
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się