Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

AMSORT: wzwyż i do przodu

Opublikowano: 17-06-2009

Amsort


Jeszcze w dawnej siedzibie, ale już pod nową nazwą i z nowa energią - znany na międzynarodowym rynku dostawca systemów przenośnikowych, firma DERCO Sp. z o.o. obecnie działa pod marką AMSORT Sp. z o.o. .

Rebranding jest jednym z ważniejszych momentów przełomowych w istnieniu firmy, która od początku istnienia w 2003 odnotowuje wyłącznie wzrost – stabilny, lecz jednoznaczny. Nowa marka ma zdynamizować rozwój i wizerunek przedsiębiorstwa, które w coraz większym stopniu stawia na niezależność w prowadzeniu biznesu.

Przyspieszenie już jest odczuwalne. W sytuacji, gdy cały świat kupuje w Chinach, AMSORT potrafił odnaleźć się nawet na tamtym nasyconym i agresywnym rynku jako eksporter. Miarą konkurencyjności tej oferty jest również tytuł „Mazowieckiej Firmy Roku” i certyfikacja produkcji systemem EN ISO 9001-2000.
Czynnikami fundamentalnymi dla utrzymywania wskaźników obrotu zawsze wzwyż i do przodu, są pewne określone zasady postępowania w biznesie.

Po pierwsze, mimo ekspansji na rynek światowy – realizacje linii przenośnikowych znajdują się od Estonii i Rosji po Grecję i Portugalię - odbiorcy krajowi są zawsze traktowani priorytetowo.
Po drugie, strategia opiera się na robieniu właściwych rzeczy we właściwym czasie. Na przykład: wykorzystano skłonność konsumentów do poszukiwania ofert w Internecie poprzez promocję strony WWW w wyszukiwarkach w formie pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych. A rebranding nastąpił w symbolicznej chwili 15-lecia istnienia firmy; w chwili, gdy poświadczona rzetelność, zgromadzone doświadczenie i ukształtowana intuicja rynkowa stały się odpowiednie do rozwinięcia działalności.
Po trzecie, AMSORT inwestuje w różnorodność i kompleksowość oferty, proponując klientom kompletne systemy transportujące, wraz z elementami konstrukcyjnymi - przenośniki, regały przepływowe, dźwigi przemysłowe, zintegrowane konstrukcje dystrybucyjno-sortujące, systemy automatyzacji montażu.

Dzięki tej strategii firma jest liderem wśród krajowych producentów przenośników. Do głównych odbiorców należą zakłady produkcyjne wykorzystujące linie montażowe producenci obrabiarek, artykułów elektrycznych, branża spożywcza, kosmetyczna, elektroniczna, farmaceutyczna, logistyczna i przeładunkowa. Funkcjonalne, „szyte na miarę” projekty i wyłączność na rozwiązania cenionych światowych producentów dają firmie AMSORT siłę przebicia wśród konkurencyjnych ofert. Wsparcie jakości przez dobrą kampanię reklamową w Internecie daje tę siłę przebicia także w świecie wirtualnej – a przy tym przecież rzeczywistej – walki rynkowej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się