Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Mamy dwóch specjalistów Google Analytics!

Opublikowano: 15-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest mierzalność efektów reklamowych. Szczególnie w dobie społeczeństwa informacyjnego, gdy kluczem do marketingowej mądrości i kieszeni konsumentów jest umiejętność wyciągania wniosków z umiejętnie odfiltrowanych i zinterpretowanych statystyk, danych, analiz.

Dlatego dwóch członków naszego zespołu o wybitnie analitycznych umiejętnościach, wiceprezes Zarządu Paweł Rybak i pełnomocnik Zarządu ds. organizacji i rozwoju Maciej Włodarczak, w minionym tygodniu zdali stosowne egzaminy i zyskali status Google Analytics Individual.

 

Możemy zatem zapewnić, że mamy kompetencje nie tylko w przygotowaniu, wdrożeniu i kontrolowaniu strategii reklamowych w wyszukiwarkach. Certyfikaty Google Analytics – nieliczne jeszcze w Polsce - dokumentują możliwość opracowania analizy dogłębnej, rzeczowej i użytecznej w modernizacji strony www pod kątem sprzedaży czy innych celów biznesowych. Google Analytics to czysta wiedza na temat strony internetowej i jej atrakcyjności, na temat użytkowników, ich zwyczajów i ścieżek surfowania po witrynie. A wiedzieć znaczy móc.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się