Ikona 01:05 min Ikona 08.05.2009

To nie jest zawsze 1 zł

Jakie jest CPC, czyli koszt za pojedyncze kliknięcie w link sponsorowany?

To jedno z pierwszych pytań, jakie nasi specjaliści słyszą od reklamodawców. I słusznie – CPC reklam i słów kluczowych wyznacza przecież dynamikę przepływu środków w kampanii Adwords.

Rzetelna odpowiedź zawsze będzie brzmiała: „To zależy, można podać jedynie szacunkowy koszt za kliknięcie”. Ale szacunki są miarodajne i określenie kosztów kampanii oraz kontrola nad nimi są całkiem proste. Nie można natomiast zagwarantować sztywnej stawki.

Dochodzą do nas jednak głosy, że niektóre firmy mają inne doświadczenia we współpracy z innymi operatorami Adwords: zdarza się na przykład, że określa się stawkę za każde, dowolne wyrażenie na poziomie – dajmy na to – 1 zł.

Po sprawdzeniu okaże się, że jakaś fraza tak naprawdę wart jest 0,35 zł czy 0,43 zł. Taki reklamodawca prosi nas o poprowadzenie jego kampanii – bo proponujemy przejrzyste rozliczenie. Informujemy, ile przeznaczamy na kliknięcia, ile na obsługę, CPC ustalane jest na podstawie wskazań Google, bez doliczania żadnych kwot dodatkowych, bez ukrytych opłat. Dzięki temu żaden z naszych klientów nie musi płacić złotówki za wyrażenie warte 0,43 zł.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:55 min 12.05.2009 Warszawiacy mogą być dumni - od dziś są widoczni w Internecie za sprawą Google Street View. Samochody internetowego giganta przywitały polską stolicę i uwieczniły wygląd ulic oraz budynków. To znakomita wiadomość dla biznesmenów, ale zarazem pożywka dla sceptyków takiego rozwiązania, który twierdzą, że to ułatwienie dla włamywaczy. Obecności na mapie nie trzeba się jednak obawiać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:35 min 19.05.2009 Reklama w Internecie znakomicie sprawdza się jako narzędzie marketingowe w rękach wielu branż - w tym także deweloperskiej. Przedsiębiorcy szukający sposobów na oszczędności trafiają właśnie na sieć, w której promocję własnej działalności można prowadzić raz, że taniej, a dwa - skuteczniej. Zwłaszcza w dobie wszechobecnego słowa "kryzys" staje się to szalenie istotne. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:50 min 30.04.2009 Do naszego grona dołączyło dwóch specjalistów Google AdWords, którzy na co dzień żonglują słowem pisanym jak nikt inny! To dzięki nim strony internetowe zyskują inne, bo atrakcyjne oblicze. Właśnie potwierdzili swoje umiejętności w tym zakresie pokazując, jak kreatywnie i z rozmysłem można podejść do tworzenia kampanii AdWords. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700