Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Klucz do bogactwa

Opublikowano: 23-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Klucz do bogactwa Dla poprawienia sobie samopoczucia: 66% Amerykanów twierdzi, że twórcy i nadawcy reklamy są częściowo winowajcami kryzysu, bo... wykreowali potrzeby i skusili konsumentów do zakupu. Ta spychologia ma drugie dno - odbiorcy sami przyznają się do dużej podatności na przekaz reklamowy. Reklamodawca nie ma powodu, by się tym martwić :-) Idzie przecież o to, by to rozsądnie i dla obustronnej satysfakcji wykorzystać. W dorocznym badaniu Internet Ad Barometer przepytano 300 globalnie znanych firm o to, jakimi kanałami reklamowymi będą docierać do klientów - w czasie kryzysu właśnie.

W odpowiedzi 37% ankietowanych zadeklarowało, że budżety reklamowe dotąd lokowane w TV przeniesione będą do Internetu. Z gazet na rzecz Sieci zrezygnuje 32% reklamodawców, a z magazynów - 46%.

Niemal połowa badanych reprezentujących znane marki wskazuje również, że Internet jest zasadniczym elementem strategii promocyjno-marketingowych. Zwiększa się także nakład na kampanię linków sponsorowanych - 64% spośród najlepszych graczy na rynku inwestuje więcej w reklamę w płatnych wynikach wyszukiwania.

Trudne czasy mobilizują do przewartościowań i nacisku na efektywność promocji. Internet to przystań na trudne czasy - i niezły start w lepsze!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się