Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Młody i nieokiełznany, silny i rosnący

Opublikowano: 08-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Młody i nieokiełznany - tak Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego ocenia polski rynek e-commerce i możliwości, jakie on daje. Młody, bo to najnowocześniejszy kanał komunikacji z klientem, nieokiełznany - bo nie wszyscy wykorzystują całą marketingową siłę Internetu w swoim biznesie.

Z raportu Stowarzyszenia, podsumowującego rok 2008, wynika, że w minionym roku wartość e-commerce wzrosła o 36%, czyli do poziomu 11 miliardów zł. Młody, a silny. A czy nieokiełznany oznacza - nie do okiełznania? W raporcie Stowarzyszenie przewiduje, że w 2009 wzrost rynku e-commerce osiągnie pułap 20% (800 milionów zł) - i że warto zaplanować strategię opanowania go i wykorzystania, ponieważ zakupydokonane w Internecie mają silny wpływ na zakupy dokonywane w realu.

Dowód? 90% internautów szuka w Internecie informacji o produktach, by kupić je w tradycyjny sposób. Oznacza to, że tysiące transakcji dokonywanych w polskich sklepach nie doszłoby do skutku, gdyby nie Internet! W bieżącym roku wartość zakupów robionych pod wpływem informacji uzyskanych w Sieci ma wzrosnąć do 25 miliardów zł - tych 25 miliardów ludziska nie wydadzą, jeśli w Internecie nie znajdą wiarygodnej wzmianki o poszukiwanym produkcie...

Źródło:Marketing News

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się