Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:55 min Ikona 27.03.2009

Jedyne takie medium

Wszyscy z niepokojem przyglądają się spadającym słupkom przychodów, a rynek reklamy internetowej osiągnął w 2008 roku aż 58% wzrostu – donosi PwC i IAB. To przyjemna wiadomość dla agencji reklamowych, przygotowujących strategie promocyjne w Internecie, ale także zasadniczy wskaźnik tendencji wśród menedżerów: wiedzą już dobrze, wiedzą coraz lepiej, że Internet to jedyne takie medium, które pozwoli im dotrzeć do właściwie sprofilowanej grupy docelowej (co nie wyczerpuje długiej listy zalet Sieci jako przestrzeni reklamowej).

Co będzie dalej? Kto reklamuje się tylko w prasie, telewizji, na billboardach czy w radiu, będzie szybko nadrabiał za konkurencją, która zagarnął jego kawałek rynkowego tortu w Sieci. Kto reklamuje swoją firmę wszędzie, przy oszczędnościach nie obetnie jedynie budżetu na reklamę w Internecie, bo tylko tu może płacić za dokładnie namierzony efekt. Kto jest w Sieci, tu będzie łowił najlepsze kąski w postaci licznych i lojalnych klientów. Wyobrażalny jest tylko ruch w jedną stronę: do Internetu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 31.03.2009 Kryzys, kryzys, kryzys... słowo, które pobudza wyobraźnię, przeraża, daje do myślenia... ale czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Najnowszy raport Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej (IAB) zaprzecza, jakoby reklama w Internecie miałaby nieść spustoszenie, wręcz przeciwnie - ma się znakomicie. Skąd więc pogłoski o kryzysie? Tego nikt nie wie i może lepiej, aby włożyć je między bajki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:30 min 02.04.2009 Reklamodawcy stale głowią się nad tym, co przyciąga uwagę odbiorców. Z pomocą przychodzą najnowsze badania IAB UK i Lightspeed Research, w których respondenci wskazali, jakie elementy sprawiają, że z większym zainteresowaniem przyglądają się danej reklamie. Przedstawiamy wyniki sondażu, kóre w jasny sposób wskazują preferencje użytkowników Sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 26.03.2009 Pytanie to celowo zostało zadane w ten sposób, aby przyciągnąć Twoją uwagę. 69 miejsce na świecie pod względem dostępności obywateli do sieci i stopnia jej wykorzystania dla Polski to Waszym zdaniem dobra czy może wręcz przeciwnie, niezbyt zadowalająca nota? Zdania są różne, istotne jest jednak coś innego - a mianowicie, że z dostępem do Internetu mogłoby być znacznie lepiej! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700