Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Jedyne takie medium

Opublikowano: 27-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Wszyscy z niepokojem przyglądają się spadającym słupkom przychodów, a rynek reklamy internetowej osiągnął w 2008 roku aż 58% wzrostu - donosi PwC i IAB. To przyjemna wiadomość dla agencji reklamowych, przygotowujących strategie promocyjne w Internecie, ale także zasadniczy wskaźnik tendencji wśród menedżerów: wiedzą już dobrze, wiedzą coraz lepiej, że Internet to jedyne takie medium, które pozwoli im dotrzeć do właściwie sprofilowanej grupy docelowej (co nie wyczerpuje długiej listy zalet Sieci jako przestrzeni reklamowej).

Co będzie dalej? Kto reklamuje się tylko w prasie, telewizji, na billboardach czy w radiu, będzie szybko nadrabiał za konkurencją, która zagarnął jego kawałek rynkowego tortu w Sieci. Kto reklamuje swoją firmę wszędzie, przy oszczędnościach nie obetnie jedynie budżetu na reklamę w Internecie, bo tylko tu może płacić za dokładnie namierzony efekt. Kto jest w Sieci, tu będzie łowił najlepsze kąski w postaci licznych i lojalnych klientów. Wyobrażalny jest tylko ruch w jedną stronę: do Internetu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się