"Płać tylko za efekty - stosuj reklamę typu AdWords (...) dla uzyskania tego samego rezultatu AdWords jest 2,5-krotnie tańsze od tradycyjnej kampanii bannerowej" - doradza w kontekście cięcia budżetów na reklamę B. Michałowski w styczniowo-lutowym numerze magazynu I-biz.
Same bannery stały się tak irytujące, że rosnącą popularnością cieszą się wtyczki blokujące wyskakujące znienacka grafiki - i towarzyszące im ogłuszające dźwięki - chyba każdy z nas to przeżył... Linki sponsorowane są 2,5 raza tańsze, bo reklamodawca nie inwestuje w kreację reklamy ani w jej widoczność - lecz tylko w owoce w postaci realnego zachowania użytkownika.
W czasie kryzysu nikogo nie stać na wyrzucanie pieniędzy na reklamę obarczoną dużym ryzykiem lekceważenia przez klienta. Płacąc za efekty, płacisz dokładnie za to, co ma wartość.