Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Reklama antykryzysowa

Opublikowano: 19-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

"Płać tylko za efekty - stosuj reklamę typu AdWords (...) dla uzyskania tego samego rezultatu AdWords jest 2,5-krotnie tańsze od tradycyjnej kampanii bannerowej" - doradza w kontekście cięcia budżetów na reklamę B. Michałowski w styczniowo-lutowym numerze magazynu I-biz.

Same bannery stały się tak irytujące, że rosnącą popularnością cieszą się wtyczki blokujące wyskakujące znienacka grafiki - i towarzyszące im ogłuszające dźwięki - chyba każdy z nas to przeżył... Linki sponsorowane są 2,5 raza tańsze, bo reklamodawca nie inwestuje w kreację reklamy ani w jej widoczność - lecz tylko w owoce w postaci realnego zachowania użytkownika.

W czasie kryzysu nikogo nie stać na wyrzucanie pieniędzy na reklamę obarczoną dużym ryzykiem lekceważenia przez klienta. Płacąc za efekty, płacisz dokładnie za to, co ma wartość.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się