Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Może być drożej, byle bez reklam

Opublikowano: 05-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Polacy najczęściej płacą za dostęp do Sieci od 51 do 100 zł – wynika z badań Millward Brown SMG/KRC, w których taki przedział wskazało 59% pytanych. Do 50 zł płaci 30% ankietowanych, natomiast dla 5% opłaty mieszczą się w przedziale 101 – 150 zł.

Spośród całej tej grupy 48% uważa, że płaci za dużo, 43% - że opłaty są optymalne, a 4% uważa, że ponosi niewielkie koszty.

Co ciekawe, 88% badanych mogłoby mimo wszystko dopłacić do Internetu – za eliminacje reklam na stronach internetowych. 52% pytanych dołożyłoby do rachunku nawet 30 zł, byle nie być zmuszonym do oglądania reklam!

Czy ktokolwiek zastanawia się jeszcze, dlaczego tradycyjne kampanie reklamowe warto zastąpić mądrą strategią pozycjonowania w wyszukiwarkach? :-) W końcu pozycjonowanie to reklama, która na taką nie wygląda!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się