Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Bezkonkurencyjny Analytics

Opublikowano: 05-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Konwersja, czyli pożądane zachowanie użytkownika w serwisie WWW, to jeden z najczęściej mierzonych i namierzanych parametrów. Bo przecież po to mamy stronę, pozycjonujemy ją i promujemy w kampanii linków sponsorowanych , by internauta wszedł, zalogował się, zapisał do newslettera i KUPIŁ NASZ PRODUKT.

Aktywność potencjalnych klientów sprawdzamy przy wykorzystaniu różnych statystyk. Niedługo jednak może okazać się, że jedyne wartościowe statystyki będzie dawać tylko Google Analytics. Dlaczego? Odpowiedzią jest planowane przez wyszukiwarkę Google szersze wykorzystanie technologii AJAX. W efekcie wszelkie systemy trackingowe, monitorujące, z jakich słów kluczowych wszedł internauta, stracą zastosowanie.

A wszystko dlatego, że tradycyjny adres
www.google.com/search?q=szukana_fraza

może zostać w statystykach zastąpiony przez
www.google.com/#q=szukana_fraza

i w efekcie nie będzie widać, z jakiego słowa kluczowego użytkownik wszedł do serwisu.

Prawdopodobnie będzie to widać tylko w Google Analytics.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się